Parkeren Rotterdam Alexander

anco111

Die hard MF'er
3 mrt 2017
446
472
Zeeland
Deze week moet ik in het Albeda collega aan de Prins Alexanderlaan zijn in Rotterdam. Als ik google streetview zie heb ik weinig zin om hem aan de voorkant tussen fietsen en scooters te parkeren
Is er met de motor fatsoenlijk te parkeren op het PR terrein Alexander? Iemand toevallig bekend daar?
Andere goede parkeeropties natuurlijk ook welkom!
 
En anders bij het polisie buro aan de hoofdweg,klein stukkie lopen :Y
 
Even los van streetview. Ik kwam er deze week met de trein langs en de hele boel ligt overgebroken wegens werkzaamheden
 
Bij het Albeda of bij het Zadkine. Beiden hebben een locatie aan de Prins Alexanderlaan.
Voor het Albeda College hierin rijden en parkeren aan de achterkant.
https://goo.gl/maps/xy8zUuRrBoRKUzd59En als de Prins Alexanderlaan opengebroken is kan een kleine omweg naar de achterkant ook nog.
De Tinstraat is de kruising met de metro bij het Alexandrium. Koperstraat 163 is achterkant Albeda College.
alexanderlaan.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties allemaal. De werkzaamheden maken het niet ideaal, het is deze regenachtige tijd wel erg modderig, maar je kunt er wel komen.
Voorlopig denk ik wel een plekje te hebben. Mocht er commentaar komen dat ik de stoep gebruik om slagbomen te omzeilen dan kan ik met jullie suggesties een ander plekje proberen.
 
Zoals @Tcat al zegt, kan je hem bij het Politiebureau zetten. Plaats hem dan wel voor de ingang bij de lantaarnpaal. Staat die lekker in het zicht van degene achter de balie. (Als die er is)

Achter Zadkine staat idd een overdekte stelling op hun terrein. Hou er rekening mee dat er ook veel scooters/fietsen staan.

Parkeergarage P2 MM25 is misschien ook een optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan