parkeren van een zijspan

Toen zijn we op zoek gegaan naar een stuk beton :+ voor in het bakje.. Gelukkig zaten we bij Station Sloterdijk en daar word veeel gebouwd....
Aha dit is de oplossing...

Hondje een duikers loodgordel om.. ;)

Hond zit stil en kan niet uit bak vallen en Elsjo rijdt stukken beter. *D

Kan dat stuk beton ook weer retour rechtmatige eigenaar O-)

:P
 
Aha dit is de oplossing...

Hondje een duikers loodgordel om.. ;)

Hond zit stil en kan niet uit bak vallen en Elsjo rijdt stukken beter. *D

Kan dat stuk beton ook weer retour rechtmatige eigenaar O-)

:P
HP je bent geniaal :} Weer een kantoorpand gered })
 
Gaat het al een beetje? zo aleen oefenen?

Hoe zit dat met de vervolgcursus Elsjo O-)
Ik moet bekennen dat er afgelopen week weinig van oefenen gekomen is, in beslag genomen door andere dingen. Waaronder, erg leuk, een vakantie boeken voor Januari, naar zonnige streken. Vandaag wilde ik gaan oefenen met de hond, bleek m'n internet-boeking van de reis plotseling 100 euro duurder uit te vallen :X , was mijn hele middag naar de Filisteinen (en daar wilde ik niet naar toe...) Morgen nieuwe kans :]
 
Ik moet bekennen dat er afgelopen week weinig van oefenen gekomen is, in beslag genomen door andere dingen. Waaronder, erg leuk, een vakantie boeken voor Januari, naar zonnige streken. Vandaag wilde ik gaan oefenen met de hond, bleek m'n internet-boeking van de reis plotseling 100 euro duurder uit te vallen :X , was mijn hele middag naar de Filisteinen (en daar wilde ik niet naar toe...) Morgen nieuwe kans :]
ja op het internet kunnen ze die beruchte kleine lettertjes ook wel heel erg makkelijk klein maken en goed verstoppen he :+ :P

Gewoon bij Bachus les blijven is veiliger en goedkoper O-)
 
het is gelukkig allemaal goedgekomen met die boeking, wat geschoven met de data, en 5 januari vertrek ik naar Hawaii!!! Lekker in korte broek en hempje de vulkanen bekijken en snorkelen met de zeeschildpadden :9~
Dus vanmiddag kon ik weer oefenen met het span, dwars door A'dam, bochtje naar links (ja Bachus, even gas los en licht de rem erbij pakken :) ), bochtje naar rechts (bocht wat langzamer naderen en op je gas erdoor :) ), een knipperlicht-unit gehaald voor op het bakje want wat erop zat functioneerde niet helemaal...
Je trekt wel een hoop bekijks zo, mensen in de tram zitten te staren, mensen in koekblik in de file voor het concertgebouw hebben hun leukste avondspits sinds tijden O-) , voetgangers op de stoep staan stil om je motor te bekijken.
Het rijden viel me niet tegen, A'dam is wat oefenen betreft ook 1 groot oefencircuit voor noodstops en uitwijkingen, en afgezien van een wat te krap genomen rechterbochtje (stoepje meegepakt) niets geraakt :)
 
het is gelukkig allemaal goedgekomen met die boeking, wat geschoven met de data, en 5 januari vertrek ik naar Hawaii!!! Lekker in korte broek en hempje de vulkanen bekijken en snorkelen met de zeeschildpadden :9~
En haaien aaien + naar Janken zwaaien :P
Je trekt wel een hoop bekijks zo, mensen in de tram zitten te staren, mensen in koekblik in de file voor het concertgebouw hebben hun leukste avondspits sinds tijden O-) , voetgangers op de stoep staan stil om je motor te bekijken.
Het rijden viel me niet tegen, A'dam is wat oefenen betreft ook 1 groot oefencircuit voor noodstops en uitwijkingen, en afgezien van een wat te krap genomen rechterbochtje (stoepje meegepakt)niets geraakt :)
:? :?
Volgens mij heb je toch hier en daar een gevoelig snaartje bij de mensen geraakt. ;)

Maaaaaaaaarr hoe nu met die hond ???? :)

die mag toch ook wel mee naar haaiaaiwaai :X of laat je dat arme beestje wreed alleen ;(
 
het is gelukkig allemaal goedgekomen met die boeking, wat geschoven met de data, en 5 januari vertrek ik naar Hawaii!!! Lekker in korte broek en hempje de vulkanen bekijken en snorkelen met de zeeschildpadden :9~
Dus vanmiddag kon ik weer oefenen met het span, dwars door A'dam, bochtje naar links (ja Bachus, even gas los en licht de rem erbij pakken :) ), bochtje naar rechts (bocht wat langzamer naderen en op je gas erdoor :) ), een knipperlicht-unit gehaald voor op het bakje want wat erop zat functioneerde niet helemaal...
Je trekt wel een hoop bekijks zo, mensen in de tram zitten te staren, mensen in koekblik in de file voor het concertgebouw hebben hun leukste avondspits sinds tijden O-) , voetgangers op de stoep staan stil om je motor te bekijken.
Het rijden viel me niet tegen, A'dam is wat oefenen betreft ook 1 groot oefencircuit voor noodstops en uitwijkingen, en afgezien van een wat te krap genomen rechterbochtje (stoepje meegepakt) niets geraakt :)

Klingt goed allemaal, dat rechter Pootje optillen moet je zien als volwassen worden, doet onze Hond ook. Die red het nou ook met een Poot omhoog *D
full
 
Oefenen met de hond gaat goed.. Heb vandaag 1 blokje om kunnen doen, voor de in kleine plakjes gesneden worst die her en der in het span verspreid was, op was. Toen vond de hond het ook genoeg... :X
 
Oefenen met de hond gaat goed.. Heb vandaag 1 blokje om kunnen doen, voor de in kleine plakjes gesneden worst die her en der in het span verspreid was, op was. Toen vond de hond het ook genoeg... :X

Als je dat nog een tijdje doet
zit die Hond straks klem in de Bak
en is het Problem opgelost *D

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan