Parkeren Vechtsebanen Utrecht

Hier parkeren?

  • Ja

    Stemmen: 6 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

kapiteinkoek

MF veteraan
27 okt 2008
6.402
183
Ik ben van plan een paar keer de ijzers onder te binden en te gaan schaatsen in Utrecht en ik vroeg mij af of ik daar op de stoep kan gaan staan zonder gezeur te krijgen.

nwdbo0.png


Er staan daar aan beide kanten E1 borden dus je mag er niet op de weg en in de berm parkeren. Echter lijkt mij dat geen weg/berm aangezien het vormgegeven is als trottoir. Van de gemeente mag ik gewoon op de stoep parkeren mits ik geen hidner oplever voor voetgangers of verkeersdeelnemers en dat zal daar niet aan de orde zijn.

Dus bij deze de vraag wat zou MF doen, neerzetten of kaartje kopen voor de parkeergarage?
 
Als dat geen eigen terrein is dan mag het gewoon op de stoep inderdaad. Ik zou bij slecht weer voor de garage kiezen MITS ik langs de bomen kan rijden.
Ik heb een motor en ga dan niet alsnog parkeerkaartjes kopen, dan maar buiten parkeren.
 
Waarom zet je hem niet gewoon bij het CBR neer?

Op zich niet bij nagedacht omdat ik er vanuit ging dat ik het terrein niet op kon (slagbomen) en omdat het eigen terrein is. Maar als ik zo kijk lijkt het eigenlijk speciaal voor motoren gemaakt

6ixikg.png
 
Beleid van de gemeente Utrecht is dat je de motor op de stoep mag parkeren, mits je de overige gebruikers niet hindert. Zou hem alleen niet neerzetten op wat nog het eigen terrein van een particuliere parkeergarage-exploitant is. Je weet maar nooit wat die doen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan