Parkeren..

Envy

MF veteraan
28 feb 2005
5.390
2
Deurne
Instagram
Hey mensen,
ok ik weet dat er al zat topics zijn, maar zover in kon zien allemaal vrij oud...(2001 enzo)
Waar mag het nu wel en waar niet? Parkeerkaartjes...yeah right...
Ik heb zelfs al een brief naar de gemeente Eindhoven gestuurd om het te vragen (ik wil natuurlijk wel zwart op wit hebben), maar die zeggen gewoon dat ik maar naar Parkeergarages moet bellen om te vragen of ik daar mag parkeren...yeah right...ik wil niet zo moeilijk doen. Fiets en auto kun je ook overal kwijt en is ook duidelijk waar...hoe zit het nu met motoren...
En al helemaal in Eindhoven (centrum!)

thnx
 
sorry I don't get it, ik ben blond. Ik heb echt gezocht, maar kan t niet vinden!

Sowwy
 
Blond en vrouw ... Piccie! :+

Parkeren en motoren is en blijft altijd vaag. In de meeste steden wordt het toegestaan om een motor op de stoep te parkeren als hij niet in de weg staat. Bij betaald parkeren (parkeermeters) mág je in het algemeen je motor niet eens in een parkeervak zetten. Bij parkeergarages of particuliere parkeerplaatsen ligt het aan het gevoerde beleid of je er met je motor mag parkeren.

Overigens, in de parkeergarage onder de heuvelgalerie zie ik regelmatig motoren geparkeerd staan.
 
Tja, parkeergarages en dergelijke blijven lastig!

Algemene stelregel:
Je mag je motor overal op de stoep neerzetten!

Uitzonderingen zijn specifieke voetgangergebieden.
Voorwaarde is wel dat hij zo veel mogelijk uit de looprichting staat en het publiek "niet hindert"
Veel gemeentes hebben dit ook in de APV opgenomen.

En daarbij is een wielklem of parkeerbon best moeilijk uit te voeren, net als wegslepen!
En ik zou al helemaal niet weten waar ik mijn parkeerbonnetje zou moeten laten... :)
 
als ze gewoon op me wachten tot ik terugkom dan kan ik me altijd nog blond voordoen, dan scheelt :P
Maar parkeerplaatsen vind ik niet leuk. Parkeren ok, maar geld vergooien no f*cking way...

Foto's%20016.2.JPG



Hier....nieuwschierige!
 
Volgens mij moet je voor een betaalde parkeerplaats meer dan 2 wielen hebben...
Dus mag je met een motor nergens betaald parkeren!!

Gedoogd wordt je bijna overal, dus het zal geen probleem worden.

Is hier iemand die hier een duidelijk uitsluitsel overheeft???????
 
heey daar is ze weer zeg

maar er werd net bedoeld met algemeen dat het topic naar algemene motorpraat moet nu staat ie bij nieuwe gebruikers ;)

maar oke ontopic
onder de heuvel is een speciaal stuk gereserveerd voor motoren
of je er voor moet betalen geen idee
weet wel dat je langs de slagboom kan rijden :Y
maar ik weet niet wat je dan gat doen amar als je gewoon op terasje gaat zitten zou ik hem gewoon vlak bij je neerzetten dat mag ook op de markt

maar moet ik nu hieruit opmaken dat je geslaagd bent???? :Y *O* :} :] :] :9
 
heey daar is ze weer zeg

maar er werd net bedoeld met algemeen dat het topic naar algemene motorpraat moet nu staat ie bij nieuwe gebruikers ;)

maar oke ontopic
onder de heuvel is een speciaal stuk gereserveerd voor motoren
of je er voor moet betalen geen idee
weet wel dat je langs de slagboom kan rijden :Y
maar ik weet niet wat je dan gat doen amar als je gewoon op terasje gaat zitten zou ik hem gewoon vlak bij je neerzetten dat mag ook op de markt

maar moet ik nu hieruit opmaken dat je geslaagd bent???? :Y *O* :} :] :] :9

nope helaas nog niet geslaagd...gewoon voorbereidingen treffen
en dat ik dit bij algemeen moet zetten...ik heb niet eens gezien in welke afdeling...ik zei toch blont
 
ik ben inmiddels geslaagd!
Nu wil ik graag mooi weer bestellen!!
Is zeker te duur dit jaar?
 
ik ben inmiddels geslaagd!
Nu wil ik graag mooi weer bestellen!!
Is zeker te duur dit jaar?
Laat het me maar weten als je het sowieso ergens vindt :Y
Ben al zo depressed van dit weer dat ik al muziek opzet van CCR-Who'll stop the rain :P

Owja , feli *O*
 
pff, gister gelukkig wat mooier weer gehad. Wilde eerst naar de efteling, maar was bang dat het zou regenen. Aan het eind van de middag uiteindelijk maar de Mergellandroute gereden.

@ Alias, foto's zat hoor :) Waar doelde je op?
 
pff, gister gelukkig wat mooier weer gehad. Wilde eerst naar de efteling, maar was bang dat het zou regenen. Aan het eind van de middag uiteindelijk maar de Mergellandroute gereden.

@ Alias, foto's zat hoor :) Waar doelde je op?
op wat voor motor zit je daar?


niet dat het me om meer foto's van je motor ging :P
 
Ik denk niet dat ze je zwart op wit zullen geven, want dan snijden ze in hun eigen vingers... maar ik zou het gewoon ergens netjes wegzetten en maar kijken wat er gebeurd

:W
 
Ik denk niet dat ze je zwart op wit zullen geven, want dan snijden ze in hun eigen vingers... maar ik zou het gewoon ergens netjes wegzetten en maar kijken wat er gebeurd

:W

daar was ik al bang voor
 
:^

Vanaf morgen wordt het zeker beter weer!!

Kan ik ook weer Tilburg en omgeving onveilig maken :9


Maar waarom zou je naar de efteling willen rijden :?


om er een hele dag rond te lopen :P
Niet het rijden zelf, maar het socializze IN de Efteling ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan