Parkeren..


je had net wat anders staan :P

Het is 'maar' een gpz'je, maar ik ben er blij mee en trots op!
 
Geloof me, zelfs met HTS weet ik niet alles *D

Ik weet wel alles met HTS 8-)

Maarreh... ik woon sindskort(en ga weer studeren) in Eindhoven. Parkeer de motor gewoon lukraak overal neer. Zolang ie maar niemand in de weg staat.

Ken jij vervelende ervaringen met parkeren van de motor in Einhoven? Hopelijk niet -O-
 
Hmm, vooruit dan maar...
full




:+
 
Ik weet wel alles met HTS 8-)

Maarreh... ik woon sindskort(en ga weer studeren) in Eindhoven. Parkeer de motor gewoon lukraak overal neer. Zolang ie maar niemand in de weg staat.

Ken jij vervelende ervaringen met parkeren van de motor in Einhoven? Hopelijk niet -O-
je weet alles en toch ga je weer studeren |(
 
ze bedoelen het goed, over het algemeen overal parkeren zolang de boel maar niet in de weg staat. Meestal naast een plek waar bijvoorbeeld fietsen, zolang je maar geen parkeervak gaat gebruiken
 
was het niet ongeveer zo:

volgens de regels moet je parkeren waar je met de auto ook zou mogen parkeren. in de parkeervakken dus en altijd op de weg

wil je echter geen ruzie, dan plant je je motor overal waar auto's niet mogen of kunnen komen. zolang je maar niemand in de weg staat zal je er nooit (zelden?) problemen mee krijgen. (volgens mij heb ik mijn motor nog nooit legaal geparkeerd)
 
was het niet ongeveer zo:

volgens de regels moet je parkeren waar je met de auto ook zou mogen parkeren. in de parkeervakken dus en altijd op de weg

wil je echter geen ruzie, dan plant je je motor overal waar auto's niet mogen of kunnen komen. zolang je maar niemand in de weg staat zal je er nooit (zelden?) problemen mee krijgen. (volgens mij heb ik mijn motor nog nooit legaal geparkeerd)

Ik wel, gewoon in het parkeervak voor op straat...kan precies een beetje schuin. Allemaal niet betaald parkeren-parkeerplaatsen :P
 
was het niet ongeveer zo:

volgens de regels moet je parkeren waar je met de auto ook zou mogen parkeren. in de parkeervakken dus en altijd op de weg

wil je echter geen ruzie, dan plant je je motor overal waar auto's niet mogen of kunnen komen. zolang je maar niemand in de weg staat zal je er nooit (zelden?) problemen mee krijgen. (volgens mij heb ik mijn motor nog nooit legaal geparkeerd)
Nee, niet ongeveer.

Maar precies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan