parkeren

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
ik heb een vraagje.
sinds enige tijd loopt er zo'n klootviool in delft allemaal motoren in de fik te steken.
een tijdje geleden had hij de motor naast de mijne te pakken en vorige week die van een vriend van mij.
nu zat ik met het volgende.
er is hier niet zo lang geleden een nieuwe parkeergarage gebouwd. ondergronds met 6 verdiepingen en videobewaking.
nu hebben ze vanwege het ontwerp de slagbomen van de ingang moeten halveren omdat er een glazen dakkie boven moest. hierdoor kan ik makkelijk langs de boom rijden.
in de garage hebben ze apparte vakken gemaakt voor motoren en er staat er nooit een.
wat is denken jullie de kans dat ik gepakt word als ik gewoon langs de slagboom rijdt en mijn fietsje lekker binnen en droog zet.
ik heb aan de gemeente gevraagd wat het normaal kost en ik ben niet van plan 1000E per jaar te gaan betalen.
 
Wat niet weet wat niet deert toch? Boete voor foutparkeren is ook nog wel keer te overzien dus je kunt het iig eens proberen. Anders gebruik je als excuus dat parkeren voor motoren toch altijd gratis is? En vertel dat verhaal van die maniak die motoren in de fik steekt er dan gelijk bij, hebben ze misschien begrip voor je situatie.
Greetz
Martian
 
ja alleen een beetje ongeloofwaardig als ik zeg dat ik dacht dat het gratis was terwijl ik langs een slagboom rijd.
en ook vervelend als ik na een week mijn motor niet kan vinden omdat hij weg gesleept is.
 
ja ja.
moet hard aan de studie en heb geen zin om hem iedere dag onder zijn hoesje vandaan te halen om vervolgens 2 km door de kou te moeten rijden.
ik wil wel maar mijn liefde voor de zixxer zegt dat ik moet fietsen en hem lekker moet laten staan.
alleen voor echte ritten komt hij er uit. als hij tenminste lekker warm kan worden
 
was het maar zo'n feest heb het nu 2x gevraagd. een keer bij de garage zelf en daar bleek het toen 900E te zijn althans dat dacht hij.
en een keer bij de gemeente en dat bleek 1000E te zijn.
en ze konden ook geen alternatieven bedenken dus ik denk dat het er uiteindelijk op neer gaat komen dat alle plaatsen voor motoren in de garage ( is voor ongeveer 10 motoren) lekker leeg gaan blijven.
ik houd van amtenaren
 
kijken of er meer in delft zijn met het zelfde probleem.. dan samen bijvoorbeeld een garagebox huren. passen er makkelijk een stuk of 5 of meer in. dan heb je iets van 20 euro per persoon per maand.
 
Ga nog ff langs bij de slager om een kilo biefstuk en bij de bakker, paar broodjes en koeken halen. Vergeet ook het warenhuis niet, karren vol kan je daar krijgen. Vraag wel ff op voorhand of alles gratis kan. Misschien nog één of andere Mercedes- of BMW-dealer in de buurt? Doen!!

Kan je deze beroepen ook op je lijstje zetten.

Je hebt geprobeerd en ernaast gepakt. So be it. Service kost geld.
 
kijken of er meer in delft zijn met het zelfde probleem.. dan samen bijvoorbeeld een garagebox huren. passen er makkelijk een stuk of 5 of meer in. dan heb je iets van 20 euro per persoon per maand.
Et voilà, da's inventief én goedkoop.
 
Wat niet weet wat niet deert toch? Boete voor foutparkeren is ook nog wel keer te overzien dus je kunt het iig eens proberen. Anders gebruik je als excuus dat parkeren voor motoren toch altijd gratis is? En vertel dat verhaal van die maniak die motoren in de fik steekt er dan gelijk bij, hebben ze misschien begrip voor je situatie.
Greetz
Martian

:^
 
hoe zien ze dan dat jij niet betaald hebt? In een parkeergarage krijg je toch meestal een bonnetje die je bij je houdt?
 
Er stonden toch camera's? Er zullen er dan ook wel staan die op de slagbomen gericht staan. En heb het maar eens aan de hand dat de veiligheidsagent eens geen donut's aan het eten is.
 
Die pyromaan zal wel op de loonlijst van die parkeergarage staan om die motorvakken vol te krijgen B|
 
wat gacht je van de shurgard of de schiehal of zo daar kan je hem ook stallen maar dan voor een stuk schappelijkre prijs en hij staat achter slot en grendel. het zal niet lukken voor €20,- per maand maar er komt dan ook niemand bij.
 
wat gacht je van de shurgard of de schiehal of zo daar kan je hem ook stallen maar dan voor een stuk schappelijkre prijs en hij staat achter slot en grendel. het zal niet lukken voor €20,- per maand maar er komt dan ook niemand bij.

:^ incl jezelf ;)

Voor je alle poortjes, deuren, pasjes en sleutels gepasseerd ben, regent het weer buiten })

Succes met het vinden van stalling voor je fiets TS
 
Waar parkeren jullie je motoren in delft? Ik heb ook een parkeerplaats nodig O-)

(Zoekt nog motoren om te gebruiken bij de vuurdoop }) )
 
ik heb aan de gemeente gevraagd wat het normaal kost en ik ben niet van plan 1000E per jaar te gaan betalen.
Shiiiiit, 1000 euri voor een parkeerplaats? Voor dat geld heb je toch wel minstens een driedubbel beveiligde motorkooi met privé-portier mag ik aannemen?






Meissie 2 is blij dat ze op een dorp woont, dat ze een eigen garage heeft en dat haar motor op het werk geparkeerd staat onder het raam (en het toeziend oog) van de directeur...
 
ik denk toch dat je de optie van garagebox maar eens serieus moet overwegen.

Op zich is dat helemaal niet gek, zolang die lullo er maar niet achter komt, want dan heeft ie ineens 5 motoren in een klap/fik te pakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan