parkeren

ik weet dat een garage box goedkoper is, maar ik heb die parkeergarage nu eenmaal voor de deur en ik wil gewoon weten hoe hard ik het bokje ben als ik de regels aan mijn laars lap en mijn motor er gewoon in zet.
 
Denk niet dat ze moeilijk gaan doen.
Probeer het eens een tijdje.
Bij een vriend in Nijmegen in het centrum staan ook een heleboel motoren in een parkeergarage, en de bewaker heeft er prima zicht op! (Blikje bier in de week voor de bewaker is trouwens nog goedkoper!)
 
Wat K*t voor die vriend van je..Dit probleem zou je eigenlijk bij de kern moeten aanpakken, hoor al tijden verhalen over deze pyromaan. Zijn nu al echt veel motoren in Delft in vlammen opgegaan.. ook niet geheel ongevaarlijk als ie naast een huis staat.

[S.Holmes mode] Mischien een "lok motor" zonder benzine in die wijk moeten zetten goed in het zicht van een onopvallende bewakingscamera van een bedrijf of evt. autosluis. Als je dan merkt dat er mee is gerotzooid de beelden vragen en hopen op een signalement.[/S.Holmes mode] Zou dit soort mensen graag kennis laten maken met mn kettingslot.. als het niet van jou is blijf er dan gvd af!
 
gewoon parkeren.
Kijken hoelang je er kan staan tot de eerste boete. Simpele rekensom en je
weet hoeveel je per maand kwijt bent. (dit is mijn manier van trein reizen)

En altijd de smoes gebruiken dat parkeren met de motor gratis is en dat je
dacht dat ze de slagboom voor motoren korter hadden gemaakt. :+

Misschien is de personen ingang een idee. Bij ons rechtdoor de lift in en een
verdieping lager zo de garage in. Heb je ook geen last van bewakers of camara´s!!
 
Bewakers hebben genoeg tijd om je kenteken na te trekken en een motor die geparkeerd staat en niet bekend is bij de bewaking kunnen ze gewoon door de politie laten weghalen als zijnde onterecht geparkeerd.

Je kan inderdaad beter de bewaking vragen of je mag parkeren omdat je bang bent dat ze je motor in de fik steken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan