*parking meetings deel 4*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard ben ik er ook gewoon te vinden enne.......
@Kanarie, welk gereedschap moet ik meenemen om die hugger er bij je af te schroeven en op de mijne te zetten? Ben bang dat ie niet onder de bult past :?

_O- _O- _O-

Jij laat er geen gras over groeien. _O-
Hij zit met schroeven (kruis) vast, maar wanneer heb je hem echt nodig?

Prijs weet ik nog niet, moet nog steeds effe vragen wat een huggertje zwart kost.
 
_O- _O- _O-

Jij laat er geen gras over groeien. _O-
Hij zit met schroeven (kruis) vast, maar wanneer heb je hem echt nodig?

Prijs weet ik nog niet, moet nog steeds effe vragen wat een huggertje zwart kost.

MAANDAG GAAT HIJ NAAR DE SPUITER.......WEET JE NOG. Huggertje zwart kost €115. Maar ik neem aan dat ie van jou goedkoper is want hij is gebruikt. Anders kan ik zelf net zo goed een nieuwe bestellen. :+
 
welke deed t niet ?? de 2 eerste dingen zijn 2 plaatjes


niet ff helpen, nee fotootje maken
filmpje

= filmpje 1
druk n paar keer op de play knop ;)

en t 2e filmpje hebben jullie wel gezien
 
MAANDAG GAAT HIJ NAAR DE SPUITER.......WEET JE NOG. Huggertje zwart kost €115. Maar ik neem aan dat ie van jou goedkoper is want hij is gebruikt. Anders kan ik zelf net zo goed een nieuwe bestellen. :+

Ja joh, alsof ik dat in mijn agenda ga zetten. :z

Ik heb nog even gekeken, maar voor jou is de carbon het leukste.
Via mail zullen we de rest wel bespreken. :)
 
Dat heb ik ook, maar ik kan vanavond niet B|


ga dan gewoon voortaan niet zeggen dat je komt B|
[me]w84me heeft iedereen moeten uitleggen waarom je er niet was dus heb ik maar een lulverhaal op gehangen om het maar niet over je Weet Wel Wie uit te hoeven leggen[/me]
 
Goedemorgen :Z

@ iedereen: was gezellie gisteren.
@ Marieke: Zal proberen iets aardiger tegen je te doen volgende keer :Y
 
wtf weer een nieuw topic!! was het gezellig gister? ik kom volgende week wel weer even oefenen en daarna lullen denk ik :W
 
ik werk vanavond, dus veel plezier :W
full
 
Hij sloeg af, ik vergat mijn knipperlicht uit te doen, ik kieperde bijna omver EN ik heb HEEEL veel pionnentjes geraakt. DAT komt er nou van als jullie zo gemeen doen tegen me. Ben meteen helemaal van slag...

;) morgen mag ik lekker 3,5uur oefenen. heeeerlijk :P
 
je had een off-day dat kan ...... maar om nu gelijk ons weeeeer de schuld te geven
:o
[me]w84me wil officieel een klacht indienen :+ [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan