particuliere miskoop sp-1

Ik zou ook kijken voor een ander frame,
zoniet zou ik er gewoon op rijden, als je naar die eikels met de pet gaat ben je hem zeker kwijt...
Dan maar de gok nemen.
ik moet ook zeggen dat bij mij mijn frame n.r nog nooit gecontroleer is bij een fuik ofzo......en ja mijn bike is eerlijk.

Jaja....... dat is nou onze mentaliteit.....en dan nog klagen over die %$&^@!!! criminelen.....
 
Jaja....... dat is nou onze mentaliteit.....en dan nog klagen over die %$&^@!!! criminelen.....


andere kant van het verhaal is dat zoals de eigenaar van deze sp1 dan dubbel genaaid is.
eerst een schademotor te duur kopen en laten opknappen en dan de motor nog kwijt zijn als de politie hem controleerd....

kan de reactie wel begrijpen aangezien je als slachtoffer wel kunt fluiten naar je geld
 
andere kant van het verhaal is dat zoals de eigenaar van deze sp1 dan dubbel genaaid is.
eerst een schademotor te duur kopen en laten opknappen en dan de motor nog kwijt zijn als de politie hem controleerd....

kan de reactie wel begrijpen aangezien je als slachtoffer wel kunt fluiten naar je geld

dus... dan jouw onoplettendheid bij de aankoop maar verdoezelen en er een ander het slachtoffer van maken.....



Blijft een k*tmentaliteit.

Sommige mensen zijn daar inmiddels helaas wel aan gewend.... anderen nog niet. Hopelijk never nooit niet.
 
andere kant van het verhaal is dat zoals de eigenaar van deze sp1 dan dubbel genaaid is.
eerst een schademotor te duur kopen en laten opknappen en dan de motor nog kwijt zijn als de politie hem controleerd....

kan de reactie wel begrijpen aangezien je als slachtoffer wel kunt fluiten naar je geld

He he .
tuurlijk is het zijn eigen fucking schuld.....en als hij ook nog eens inbeslag genomen wordt omdat je het te goedertrouw aan de politie meld wordt je gewoon ook door hun nog eens genaaid.......
 
@baksteen: heeft ook geen nut om te proberen het originele framenummer te achterhalen bij dat rommelige frame he?

't lijkt er gewoon op dat het een schade fiets geweest is die door een stel onkundigen weer in elkaar geprutst is met een ander frame. om problemen met het nieuwe frame te voorkomen (om welke reden dan ook) hebben ze blijkbaar het oude framenummer in het nieuwe frame gemept.
 
Laatst bewerkt:
@baksteen: heeft ook geen nut om te proberen het originele framenummer te achterhalen bij dat rommelige frame he?

't lijkt er gewoon op dat het een schade fiets geweest is die door een stel onkundigen weer in elkaar geprutst is met een ander frame. om problemen met het nieuwe frame te voorkomen (om welke reden dan ook) hebben ze blijkbaar het oude framenummer in het nieuwe frame gemept.

Het schijnt dat het originele framenummer binnen tien minuten tevoorschijn gehaald kan worden.
Het nummer is iig niet origineel honda en ook niet door de rdw ingeslagen.
Ik heb vorig week een steekproef gehad met een apk en de steekproefcontroleur er ff naar laten kijken.
Hij zei dat het ook een oude circuitfiets kan zijn geweest waar nooit een framenummer in heeft gestaan.
En dat het nummer en plaatje van een schadefiets erop zijn gezet,dan hoeft het geen probleem te zijn(op geval na dan dat je een oude circuitfiets hebt).
 
@baksteen: heeft ook geen nut om te proberen het originele framenummer te achterhalen bij dat rommelige frame he?

't lijkt er gewoon op dat het een schade fiets geweest is die door een stel onkundigen weer in elkaar geprutst is met een ander frame. om problemen met het nieuwe frame te voorkomen (om welke reden dan ook) hebben ze blijkbaar het oude framenummer in het nieuwe frame gemept.

Als er een ander framenummer onder dit rommelige nummer staat, dan is er een kans om dat oude nummer weer boven water te krijgen ja.

Kost iets meer als 10 minuten en succes is niet verzekerd

Er zijn tal van mogelijkheden te bedenken... het lijkt erop dat men een SP1 totall heeft gereden en een circuitfiets op de kop heeft getikt en daar het framenummer ingeslagen heeft.....
 
Als er een ander framenummer onder dit rommelige nummer staat, dan is er een kans om dat oude nummer weer boven water te krijgen ja.

Kost iets meer als 10 minuten en succes is niet verzekerd

Er zijn tal van mogelijkheden te bedenken... het lijkt erop dat men een SP1 totall heeft gereden en een circuitfiets op de kop heeft getikt en daar het framenummer ingeslagen heeft.....

Laten we het hier maar op houden.
 
Heeft een circuitfiets geen framenummer dan? :?

Lijkt me onwaarschijnlijk, ik neem aan dat die frames in serie geproduceerd en genummerd worden.
Dat er voor een circuitfiets geen kenteken aangevraagd wordt is logisch, maar dan zit er toch nog steeds wel een framenummer op.
 
Heeft een circuitfiets geen framenummer dan? :?

Lijkt me onwaarschijnlijk, ik neem aan dat die frames in serie geproduceerd en genummerd worden.
Dat er voor een circuitfiets geen kenteken aangevraagd wordt is logisch, maar dan zit er toch nog steeds wel een framenummer op.

wij zijn ook sponsor van een race team en die rijden met r6-en zonder framenummer.
Ik weet ook niet precies hoe het zit,maar er zijn iig circuitfietsen waar geen framenummer in staat.
 
Lijkt me onwaarschijnlijk, ik neem aan dat die frames in serie geproduceerd en genummerd worden.
En dat lijkt mij juist weer onwaarschijnlijk.

Meeste circuitfietsen die ik heb gezien die nooit op kenteken hebben gestaan, hebben geen framenummer.

Je kunt immers bij Honda ook een nieuw frame kopen met je eigen nummer erin (wel met inlevering van oude frame meen ik).

Hoffer: Als ik het goed gezien heb hoort op die vacuumnippel alleen een afdekdopje, geen slang (als ik de goede in mijn hoofd heb zitten).
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

Op die lege nippel hoort volgens mij een slang te zitten naar het vacuumtankje toe die aan de rechterkant van de voorste cilinder hoort te hangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan