partij pakkingen remblokken end. '80 ex winkelvooraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

g-flater

MF veteraan
22 jun 2010
7.042
3.435
Groningen
Partij pakkingen, remblokken, remschoenen, remkabels, gaskabels, koppelingskabels koppelingshendels, oliepluggen en oliefilters.

Afkomstig uit een oude winkelvoorraad.

Voor de meest gangbare motoren uit de jaren 80 zoals suzuki gs, gsx, honda cb's vfr ft, yamaha vx xt xs en kawasaki

De pakkingen moeten eigenlijk uitgezocht worden maar ik kom er niet erg aan toe. Ik weet wat er ongeveer is dus als je een specifiek type noemt kan ik kijken wat ik eventueel voor je heb. Maar alles wat op de foto's staan is ook in ene koop ver te nemen.

kzoydc6zxfzw5.jpg


ffthx5koylprk.jpg


igvzj8wmneomc.jpg


ads80ozx2stq4.jpg


jzldo2fvkezfy.jpg


xalkduxtupqqh.jpg


vs4bqlmzwgy1c.jpg


cdbncge2evhwj.jpg


nqphk1k0zkhmb.jpg


w4yeasdx3jdtw.jpg


iob6nvevol0nf.jpg


j3u5fcnj6vxx2.jpg


srhp9lyqzv1vc.jpg


00toeoyqtaijp.jpg


qws7issqmdjmf.jpg


ssn6qkigbaphq.jpg


ldpvemh9lpvid.jpg


hxgwu2scciezg.jpg


rvjawlt5xyn8e.jpg


9a1bwsh4w4gyw.jpg


ozic7tkmzlc9e.jpg


dbyxrxlfxvhwv.jpg


9jl1urtbulqcc.jpg


lfeywfi06waoc.jpg


3ysukch4dify4.jpg


86moqz4ftnzds.jpg


aqqjmaldzebtg.jpg


9oma3kuttj7ss.jpg


g3yy9wo3k8tzt.jpg


joh9hnjn31nhh.jpg


Achterlicht lens suzuki gs 250-750:

slnynofd1k7vf.jpg


fus0hacwihoou.jpg


aajjzprw2md7p.jpg


Ook op de foto's kilometerteller kabels van oa honda cb's end. Veel pakkingen zoals koppakkingen en cilindervoetpakkingen zijn in meerdere aantallen verpakt. Veel pakkingen van bijv: suzuki gs'en
 
Ik heb interesse in de spullen die je eventueel hebt voor de Kawasaki Z650 B 1/2.
'77 tot '79. Als je wat hebt stuur maar PB, of via hier, kan ook natuurlijk.
Kon het zelf niet zo 1 2 3 zien, je foto's zijn ietwat groot, :+

:)
 
Te groot dan weer te klein of helemaal niet zichtbaar, het is ook nooit goed. :( ;)

Ok z650 ik ga ff voor je kijken.
 
Haha, ik krijg ze gewoon niet kleiner zelf, kan aan mij liggen hoor, ben nou eenmaal niet zo goed met computers. Ben van voor het internet of mobieltjes..... :+
Maar kijk maar even als je wil, ben er 1 aan het opknappen, lees restauratie op lange termijn.

Groeten, Coert :t
 
Heb je er nog zo een?

[img=300]http://www.digitalimage4k.com/wp-content/themes/shopperpress/thumbs/pcsystem.jpg[/img]

Ik heb het ploatje even verkleind. :P

Wel mooie spulletjes helaas is mijn ouwe niet oud genoeg.

Haha, ik krijg ze gewoon niet kleiner zelf, kan aan mij liggen hoor, ben nou eenmaal niet zo goed met computers. Ben van voor het internet of mobieltjes..... :+
Maar kijk maar even als je wil, ben er 1 aan het opknappen, lees restauratie op lange termijn.

Groeten, Coert :t
 
Ik zie in ieder geval 1 pakkingset van een gsx750 et liggen waar ik wel interesse in heb.

Maar mocht je nog kabels, filters, of andere pakkingen hebben van:
gsx750et/ex van 1980/81
gsx1100et/ex van 1980/81
GR650 '83

of kawasaki gpx750r

laat maar weten via pb ofzo
 
Mocht er toevallig iets tussen zitten voor een BMW K100, dan houd ik me aanbevolen, maar op de foto's zie ik alleen Japans.

Nee sorry volgens mij niet, ik heb wel een paar olie filters voor een r100 r80 voor bij zien komen.

Het is niet alleen Japans hoor, anders krijg ik straks Sylvana op mn dak :X ..... :+

zit ook nog remblokken voor ducati supersport tussen. ;)
 
Ik heb interesse in de spullen die je eventueel hebt voor de Kawasaki Z650 B 1/2.
'77 tot '79. Als je wat hebt stuur maar PB, of via hier, kan ook natuurlijk.
Kon het zelf niet zo 1 2 3 zien, je foto's zijn ietwat groot, :+

:)

Nou ik heb een remhendel en drie remblokken voor je gevonden..... _O-

versah vd-414

Zal ook vast wel een paar pakkingen tussen zitten. Maar niet alles zit meer in de verpakking en natuurlijk zonder type duiding.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in ieder geval 1 pakkingset van een gsx750 et liggen waar ik wel interesse in heb.

Maar mocht je nog kabels, filters, of andere pakkingen hebben van:
gsx750et/ex van 1980/81
gsx1100et/ex van 1980/81
GR650 '83

of kawasaki gpx750r

laat maar weten via pb ofzo

Is goed zal morgen ff doen die typen heb ik volgens mij wel voorbij zien komen.
 
Als er nog mensen zijn die met punt ontsteking rijden? ik kwam nog een doos tegen met nieuwe puntjes.... _O-
 
Aan het handschrift te zien is het spul van Siccama, klopt dat?
 
Nou ik heb een remhendel en drie remblokken voor je gevonden..... _O-

versah vd-414

Zal ook vast wel een paar pakkingen tussen zitten. Maar niet alles zit meer in de verpakking en natuurlijk zonder type duiding.... 8-)

Remblokjes heb ik al, dus ik laat het hierbij, maar bedankt voor het kijken.
Maar Kalash-Nikov boven me zal er blij mee zijn denk ik.(met de remblokjes)
:)
 
Aan het handschrift te zien is het spul van Siccama, klopt dat?

Daar zal vast het een en ander vandaan gekomen zijn, maar dat is weer niet waar ik de schappen leeg gehaald heb. :+
Meeste pakkingsets zijn dan ook aangebroken om een blok me te reviseren, en dat gebeurde niet bij Haje.
Die onderdelen maken wat mee.... _O-
 
Daar zal vast het een en ander vandaan gekomen zijn, maar dat is weer niet waar ik de schappen leeg gehaald heb. :+
Meeste pakkingsets zijn dan ook aangebroken om een blok me te reviseren, en dat gebeurde niet bij Haje.
Die onderdelen maken wat mee.... _O-
Ik heb ook wel eens dergelijke partijen opgekocht.
Je moet de doosjes van de koppelingsplaten bijvoorbeeld, allemaal open maken om de platen te tellen. Want hij verkocht rustig 1 plaat.
 
Heb je toevallig nog koppelings- en dynamodekselpakkingen voor een Honda CB-1? Ander spul voor een CB-1 is ook interessant.
 
Ik heb ook wel eens dergelijke partijen opgekocht.
Je moet de doosjes van de koppelingsplaten bijvoorbeeld, allemaal open maken om de platen te tellen. Want hij verkocht rustig 1 plaat.

Oja, daar kan ik me alles bij voorstellen ja. 8-) Het ging daar soms wel een beetje ....euh raar. |(

Degene waar dit allemaal vandaan komt heeft ook wel zaken met hem gedaan en had ook eerste keus ruim voordat de tent officieel dichtging, maar heeft toen vriendelijk bedankt.

O-) En je kan zien aan de foto's hierboven mede waarom. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan