Partner gezocht voor Garagebox Bergen op Zoom

sjefke32

Die hard MF'er
29 apr 2011
406
0
Beste MF-ers,

Momenteel ben ik op zoek naar een Garagebox in Bergen op Zoom.
Ik heb een geschikte box hiervoor gevonden. Het betreft een box in een bedrijvencomplex welke op werkdagen na 17.00 en in het weekend afgesloten is d.m.v. een groot hekwerk. Uiteraard krijgen eigenaren een afstandbediening om het hek te kunnen openen.

De inrichting van de Garagebox betreft een ruime werkbank, wasbak, elektra en een motorheftafel voor eventueel het sleutelen aan motoren.

De Garage beschikt tevens over een zolder zodat onderdelen ook gemakkelijk opgeslagen kunnen worden.

Uitgangspunt is om de garage samen met nog 1 motor te delen. Dit om:

- Het aantal mensen met toegang tot de box zoveel mogelijk te beperken.
- Genoeg plaats over te houden voor sleutelen etc.
- Duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden en altijd bekend is wie wat heeft gedaan.

Mocht iemand interesse hebben maar 2 motoren hebben valt daar altijd over te praten.

De kosten zijn nog niet helemaal in beeld. Maar naar verwachting zal dit tussen de 50 - 75 euro per persoon per maand zijn. Hiervoor in ruil komt dan wel een garagebox van 36 M2 en de heftafel en werkbank etc zal hier dan al aanwezig zijn.

De garagebox ligt vlakbij afslag Bergen op Zoom Noord.

Geinteresseerden kunnen een bericht achterlaten of contact opnemen op 0681820690
 
Hey Sjefke,

Ik heb zeker interesse, ik huur nu een box in Borgvliet voor 75 euro per maand, maar dat is gewoon een simpele garagebox, geen stroom, geen werkbank helemaal niks. Ik heb wel 2 motoren, maar meestal staat alleen mijn Ducati in de box en m'n Yamaha staat altijd thuis voor de deur.

Dus laat maar even weten of laat een PB achter! Bergen op Zoom noord is ook een stuk dichterbij voor mij.
 
Beste Marve,

We kunnen uiteraard even een keer hierover gaan praten. Echter zit ik vooral met de kosten van de Garagebox. De box is dan wel 36 M2 en heeft een hoop extra's wanneer deze beschikbaar is.

Zoals eerder genoemd komt er een grote werkbank en stroom is reeds aanwezig. Ook is er een wasbak zodat handen gewassen kunnen worden of zelfs de motor.

Ik ben zelf van plan er een Motorheftafel neer te zetten te samen met een Compressor. Wellicht is het verstandig om ieder een eigen gereedsschapskar of iets dergelijks aan te schaffen of mee te brengen.

Ik heb zojuist nog even contact gehad over de kosten en dat neigt eerder richting de 75 - 100 euro. Aangezien jij nu ook al 75 euro betaalt en er geen voorzieningen zijn zal dat waarschijnlijk niet het grootste probleem zijn?

Mocht je geïnteresseerd zijn, voor wat voor periode wil je de box mee huren?

Aangezien je 2 motoren hebt kunnen we natuurlijk altijd kijken of we de box zo in kunnen richten dat ook de Yamaha in de wintermaanden binnen kan.

Ben je zelf een enthousiaste sleutelaar of alleen wanneer nodig beurtjes doen etc?

Ik moet zeggen dat je op het eerste gezicht een goede partner lijkt te zijn voor dergelijke garagebox.

Groeten,

Rob
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rob,

75 of 100 euro is zeker geen probleem, ik rij Ducati he :') M'n Yamaha staat overgens altijd voor de deur en daar rij ik ook 's winters mee door dus dat zal het probleem niet worden. Ik ben alleen bezig met de aanschaf van een andere motor en die zal dan hooguit als het sneeuwt of ijzelt binnen komen te staan. Dus hooguit een paar weken in de strenge wintermaanden .

Ik ben inderdaad meer iemand die beurtjes doet aan m'n motor, maar dat komt meer omdat ik de ruimte niet heb voor complexer sleutelwerk. Of ik met een werkbank etc. dan wel tijd heb om te sleutelen is gezien m'n werk ook nog maar de vraag maar als de mogelijkheid er is kan het altijd van pas komen :) Gereedschap heb ik zelf trouwens voldoende in m'n huidige garagebox.

En termijn, tja ik huur deze box nu al een jaar of 3 en was niet van plan hem weg te doen tot ik jou post las ;) Eind september moet ik weer voor 3 maanden verlengen of opzeggen dus als we in zee gaan zal het zeker voor de langere termijn zijn.

Laat maar even weten anders kunnen we wellicht een keer bellen ofzo.

Gr. Martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan