pas op -de ring Amsterdam zit vandaag extra vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

california dreaming

MF veteraan
15 mei 2007
4.639
0
Wegens een gaslek bij watergraafmeer.

Meer info bij ANWB

en http://www.nu.nl/news/1626598/10/Coentunnel_afgesloten_wegens_gaslek.html (nu.nl)
 
Rij je toch gewoon tussendoor :] ;)

Kan ik zelf jammer genoeg nog niet, motorkleding en de motor zelf ontbreken nog '( .
Motorrijbewijs kan ik deze week ophalen *O*
 
Laatst bewerkt:
tussendoor?
de hele coen is dicht!

mensen die door de coen moeten, kunnen proberen de pond naar Zaandam te pakken, dan ben je in iedre geval er doorheen zeg maar ;)
vanaf daar kan je zo de snelweg weer op
 
Ik ga naar Amsterdam toe via schiphol.
Ga nu wel via haarlemmerweg. Alleen even op de A9 file rijden zoals het er nu uit ziet.
Valt dus voor mij gelukkig nog mee.

Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt icequeen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga naar Amsterdam toe via schiphol.
Ga nu wel via haarlemmerweg. Alleen even op de A9 file rijden zoals het er nu uit ziet.
Valt dus voor mij gelukkig nog mee.

Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt icequeen.

Vergeet niet te zwaaien naar het GVB-gebouw als je langskomt, kan ik je spotten namelijk :+

Dit zijn van die dagen dat je inderdaad blij bent dat je motorrijder bent :Y
 
tussendoor?
de hele coen is dicht!
Snap ook wel dat niet door de tunnel kan, maar wel tussen de file door en als het nodig is een andere route. ;)
Want groot deel wat in die files nu staat bij Amsterdam door o.a. die tunnel dicht is, hoeven helemaal niet door de tunnel
 
Ik was net op om nog te kunnen keren vanmiddag. Het gaslek was naast de A10 binnenring, vlakbij de Coen.....
 
Ik ga naar Amsterdam toe via schiphol.

Wat je ook altijd nog kan doen, en dat ligt een beetje aan waar je moet zijn in Amsterdam, vanaf Schiphol -> Badhoevedorp -> lijnden -> Osdorp, die gebruik ik nog wel eens met het koekblik.
Anders heb je nog
Schiphol -> Badhoevedorp -> Zwanenburg en dan richting haarlemmerweg, maar die zal je wel bedoelen :)
Woon zelf in Geuzenveld dus alletwee zijn voor mij nog wel eens makkelijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan