Pas op ..... eikels!

Damn... waar gaat het heen met de motorrijders... Nu al topic's om elkaar te waarschuwen voor op de weg liggende eikels ??

Sneeuw, ijzel, zware storm..witte lijnen... olie.. eikels... nog even en we moeten echt aan de hand van een begeleider gaan motorrijden ???


Mensen die dit soort topic's nodig hebben om voor zoiets gewaarschuwd te worden horen niet op een motor thuis.
 
Damn... waar gaat het heen met de motorrijders... Nu al topic's om elkaar te waarschuwen voor op de weg liggende eikels ??

Sneeuw, ijzel, zware storm..witte lijnen... olie.. eikels... nog even en we moeten echt aan de hand van een begeleider gaan motorrijden ???


Mensen die dit soort topic's nodig hebben om voor zoiets gewaarschuwd te worden horen niet op een motor thuis.

:^

It's al part of the game. :]
 
Damn... waar gaat het heen met de motorrijders... Nu al topic's om elkaar te waarschuwen voor op de weg liggende eikels ??

Sneeuw, ijzel, zware storm..witte lijnen... olie.. eikels... nog even en we moeten echt aan de hand van een begeleider gaan motorrijden ???


Mensen die dit soort topic's nodig hebben om voor zoiets gewaarschuwd te worden horen niet op een motor thuis.

Wilde anders net een topic openen over duiven die altijd de verkeerde kant opvliegen als je langsrijdt.
Ook heel link.













:+
 
Laatst bewerkt:
Oh ,dus ik ben niet de enigste die die kamikaze beesten tegenkomt.

Nee,rare beesten zijn het.
Je komt langs,zitten rustig in de berm,vliegen op, je denkt die vliegt wel van mij af,maar nee hoor............draait zich in vlucht om en vliegt recht op je kop af.

Kraaien zijn een stuk slimmer wat dat betreft,die raak je zomaar niet. ;)
Die gaan altijd de goede kant op..........heel vreemd :?
 
Damn... waar gaat het heen met de motorrijders... Nu al topic's om elkaar te waarschuwen voor op de weg liggende eikels ??

Sneeuw, ijzel, zware storm..witte lijnen... olie.. eikels... nog even en we moeten echt aan de hand van een begeleider gaan motorrijden ???


Mensen die dit soort topic's nodig hebben om voor zoiets gewaarschuwd te worden horen niet op een motor thuis.


Je zou ze ook naar de opticien kunnen verwijzen, zodat ze met een goede bril op alle rotzooi op de weg beter kunnen zien. Vind het door die waarschuwingen altijd net klinken, alsof ze blind zijn :+
 
Wilde anders net een topic openen over duiven die altijd de verkeerde kant opvliegen als je langsrijdt.
Ook heel link.













:+


vorige week toch bijna een duif vol op mijn helm gehad, kon nog net mijn hoofd wegduiken B|

is daar al een topic over? die rotduiven?
 
Geachte collega motorrijders,
Ik wil graag van de gelegenheid gebruiken om te waarschuwen voor zijwegen. Soms komt daar nl een auto uit.
:)
 
het wachten is dus op iemand die wel op zijn bek gaat omdat hij de eikels hier op de weg is vergeten.






















:+
 
Eikels kun je ongeacht welke jaargetijde dan ook, op elk willekeurig wegdek tegenkomen, dus altijd oppassen. Ze komen in vele soorten: Eikels die door rood rijden, eikels die in de file de deur open gooien, eikels afslaan zonder richting aan te geven, eikels die voorrang nemen waar ze die zouden moeten geven, eikels met laser-apparatuur en ga zo maar door. Dus de kans is eigenlijk vrij klein dat je tijdens een willekeurige rit geen eikel tegenkomt. En af en toe kom je ook jezelf tegen. :P
 
haha ik werd gister of eergister eventjes bekogeld door eikels (er stak een windje op waardoor ze vielen), snel ff door gereden :P
 
Damn... waar gaat het heen met de motorrijders... Nu al topic's om elkaar te waarschuwen voor op de weg liggende eikels ??

Sneeuw, ijzel, zware storm..witte lijnen... olie.. eikels... nog even en we moeten echt aan de hand van een begeleider gaan motorrijden ???


Mensen die dit soort topic's nodig hebben om voor zoiets gewaarschuwd te worden horen niet op een motor thuis.
:^
automobilisten
 
nog leuker is als ze het begin van je favoriete warm up baantje ff volstrooien met van die grindsteentjes en je der inneens achter komt als je afdraait en de steentjes al tussen je spatbord en band kletteren |(

denken die wegbeheerders nu nooit eens na....

3-5 cm dik grind neerstrooien op de weg.. waar is dat nu goed voor :?

Dat is een gangbare manier van bestrating op secundaire wegen. Bitumenlaag, grind in het hete bitumen, wals eroverheen, paar weken zo laten liggen tot het is ingereden en dan het overtollige grind wegvegen. Ik zie het probleem niet zo, er is prima op te rijden. Als je in Frankrijk bijvoorbeeld op secundaire wegen rijdt kom je het een paar keer per dag tegen. Als ze het niet doen, krijg je uiteindelijk van die kale zwarte bitumenplekken in het wegdek en dat is pas echt glad.
 
Dat is een gangbare manier van bestrating op secundaire wegen. Bitumenlaag, grind in het hete bitumen, wals eroverheen, paar weken zo laten liggen tot het is ingereden en dan het overtollige grind wegvegen. Ik zie het probleem niet zo, er is prima op te rijden. Als je in Frankrijk bijvoorbeeld op secundaire wegen rijdt kom je het een paar keer per dag tegen. Als ze het niet doen, krijg je uiteindelijk van die kale zwarte bitumenplekken in het wegdek en dat is pas echt glad.

en hoe ga jij 'r dan over zonder brokken als die weg pas ligt ? :?
was niet eens wat aangegeven...
je moet 'r maar eens wonen lol
op zo'n hoop grind ga je echt niet plat ,nog geen 10° en die weg bestaat uit enkel bochten

bij ons in de gemeente hebbe ze dan na 2 jaar zagen eindelijk eens wat nuttigs gedaan btw...

verkeersremmers gezet(paaltjes) om de snelheid in de straat drastisch te herleiden van gemakkelijk 100 rijden met een gewone auto naar stapvoets rijden :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan