[Pas op] Gladheid

jeetje laat je niet zo opjutten! we begrijpen toch wat je bedoelt en dat telt, lekker door posten hoor

on topic, blij dak niet met de motor weg hoef, dinsdag ook al door de sneeuw geploegd en toen vroeg ik me al af waar ik nou mee bezig was :X
:^

Vandaag maar een keertje met de bus naar werk geweest...

gelukkig is mijn auto weer gerepareerd :)
 
STELLETJE VIEZE GORE [censuur]!!!!!

ECHT! sommige automobilisten moeten ze dood schieten.
Ik op de scooter naar school... ik ben bijna 3!!! keer aangereden door een stel overmoedige klootzakken in domme busjes en stomme lease bakken!
<knip>
:N
Ach, werd ook bijna omver gereden door een blinde kip die van baan verplaatste.
Schrok hij van mij gaat weer terug doet hij het bij een busje achter mij wederom :X
Hoezo zijn sommige mensen letterlijk blinde kippen...
 
:)

.....vanmiddag 16:20....vanaf m'n werk....Scheveningen.

full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gewoon op de motor naar m'n werk gegaan op de motor. Vanmiddag alleen voorzichtig gedaan natuurlijk. Het enige waar ik echt moest oppassen was hier voor op de stoep... achterwiel slipte wat door.
 
jep dat kan zeker en is klote :X door het vernevelen van benzine onttrekt het warmte aan je carbs en worden ze nog kouder dan ze al waren en kunnen ze bevriezen voor zover ik t heb begrepen ;)
maarre kijk je wel uit?

Thx, is goed gegaan, haha... grootste uitdaging was nog de motor uit de stalling lopen en de weg op krijgen :P koppeling heeft het goed te verduren gehad :9

Vanmorgen was alles prima, zebra paden alleen wel glad :) zeker in ze 1 met een r1 :D
 
Laatst bewerkt:
zijn jullie ook voor gek verklaard dat jullie gisteren hebben gereden? ik wel -O-
 
Goeiemiddag.
Oma valt met de deur in huis.

full



NÉÉ,....het vriest nog niet ,....mááár...

Hou alsjeblieft rekening met gladde wegen de komende tijd, wanneer het gaat regenen!!
Het is al lange tijd droog geweest en de wegen worden straks spekglad.
Er ontstaat een "zeep"-achtige substantie op sommige weggedeelten.
(ff geleend van de klpd....( tijd geleden..) )

"Automobilisten en motorrijders in het bijzonder moeten rekening houden met een langere remweg", aldus het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Rijkswaterstaat. "Deze vorm van gladheid komt vaker voor als het lang droog is en het vervolgens gaat regenen. Het is overigens een tijdelijk probleem: als het flink heeft geregend, is het vuil weg en dient het probleem zich niet meer aan."


Ter info!

:W
 
Langere remweg is automobilistentaal en, wat motorrijders betreft, een eufemisme voor op je plaat gaan.
 
Goeiemiddag.
Oma valt met de deur in huis.

[afbeelding]


NÉÉ,....het vriest nog niet ,....mááár...

Hou alsjeblieft rekening met gladde wegen de komende tijd, wanneer het gaat regenen!!
Het is al lange tijd droog geweest en de wegen worden straks spekglad.
Er ontstaat een "zeep"-achtige substantie op sommige weggedeelten.
(ff geleend van de klpd....( tijd geleden..) )

[knip]

In de buitengebieden zou ik momenteel (oogsttijd) meer rekening houden met modder op de weg ... of afgevallen aardappelen, bieten, maïspulp, enz.


081013-1357x.jpg
 
Begreep geen reet van deze topic (met vriezen en strooiwagens), tot ik eeneens naar de data keek.

Hallo oma!
 
Begreep geen reet van deze topic (met vriezen en strooiwagens), tot ik eeneens naar de data keek.

Hallo oma!

daar had ik ook last van ja haha :P en al helemaal toen ik die foto zag op deze pagina van kawaidioot ik dacht heb ik in coma gelegen ofzo?? :P
 
na regen komt zonneschijn......
het kan vriezen, het kan dooien.......
bliksem en donder............
weeralarm!!!! :]
 
Jeetje... ik lees mijn reacties bovenaan deze pagina... wat was ik een agressief persoon zeg :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan