[Pas op] Gladheid

Dat was "vroegáh".... ;)

8-)

Oma knows... ;)
Ja.... vroegah _O- Toen had ik ook wat om te balen... ik had toen net mijn motor in de prak gereden (2 jaar terug) en moest even op de scooter tot ik een nieuwe had.... dus ik had wel reden om agressief te zijn :+
 
zat net ff te lezen, dacht dat iedereen maar sarcastisch was.. :X

Maar nu snap ik het..in februari sneeuwt het |(

Als was het vandaag toch wel wat rustiger rijden
 
Hoop olievlekjes gezien vandaag

Geef je dat dan ook netjes door aan de politie ?? Die kan dan de wegbeheerder inschakelen om dat schoon te maken.
Ik geeft flinke oliesporen altijd door aan de politie. Ook andere zooi op de weg zoals lading klein grint die op een nare plek in een bocht ligt.
 
Geef je dat dan ook netjes door aan de politie ?? Die kan dan de wegbeheerder inschakelen om dat schoon te maken.
Ik geeft flinke oliesporen altijd door aan de politie. Ook andere zooi op de weg zoals lading klein grint die op een nare plek in een bocht ligt.


blijf bezig.. heb onderweg naar huis zonet wel 6 olie/benzinevlekken gezien denk ik.. allemaal vrij klein hoor. ik rijdt er zelf toch ook omheen :P
 
Iets wat je niet verwacht zo tegen het eind van de zomer .
Waar ik woon stikt het van de rotondes en zijn er nog boeren die graan tarwe of rogge verbouwen.Wanneer het oogsttijd is liggen die rotondes vol met dat spul ,rijden ze het van hun akker over die rotonde met zo'n bloedgang en beladen die bakken achter de tractor zo vol dat ze lading verliezen.

Als je het niet door heb lig je zo op je plaat.
 
:^
Slijk zand, en zo af en toe een koppel rapen of bieten in de bocht ...
En nu maar wachten op de eerste herfststorm de afgevallen natte boombladeren allemaal aan het asfalt plakt waardoor we weer door de bochten kunnen schaatsen ;)
 
Iets wat je niet verwacht zo tegen het eind van de zomer .
Waar ik woon stikt het van de rotondes en zijn er nog boeren die graan tarwe of rogge verbouwen.Wanneer het oogsttijd is liggen die rotondes vol met dat spul ,rijden ze het van hun akker over die rotonde met zo'n bloedgang en beladen die bakken achter de tractor zo vol dat ze lading verliezen.

Als je het niet door heb lig je zo op je plaat.

:^ inderdaad...gisteren nog een hele weg die vol lag met glibberige modder van het oogsten door boeren. Al waren ze er wel zo vriendelijk geweest om aan het eind van de weg een kartonnen plaat neer te zetten met "pas op, glad wegdek door modder" Was een beetje een "mosterd na de maaltijd" verhaal _O- :}
Straffe actie, heren boer! _O-
 
Laatst bewerkt:
Jongens, dat is toch ieder jaar zo?

Herfst betekent trekkers die modder en troep achterlaten, en over een maandje gaat het opvriezen 's morgens.
 
weet je wat ik vandaag tegenkwam?

Een auto!!


JAAA echt !!! en auto!
en die reed op de rechterbaan

verschrikt moest ik wel naar links uitwijken, want die auto had ik helemaal niet verwacht op de weg!



:Z :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan