Pas op: het is glad!!

daar wil ik nog helemaal niet aan denken, zolang de kou nog in het noorden blijft, rij ik nog wel lekker door.

Kijk, als het hier nou eens écht koud zou worden met sneeuw en ijs, dan was het wel lekker, maar neeeee.....alleen van die vieze blubber met een berg pekel :(
 
Kijk, als het hier nou eens écht koud zou worden met sneeuw en ijs, dan was het wel lekker, maar neeeee.....alleen van die vieze blubber met een berg pekel :(


Met die bergen oliebollen die jij eet moet je een keer op pekel overstappen
Kijk of ze je dan snappen...op lekker happen
 
Een echte "Zondag's" rijder dus ;)

Ad

in deze tijden wel.. B| ben doordeweeks van 9 tot 5 (lees 7 tot 7 incl trein) bezig met mn studie.. en ik kan het me niet veroorloven om iedere dag 150 km te rijden, k doe het af en toe wel.. maar nu met vorst 's ochtends niet meer. En 's avonds in t donker is ook niet ideaal (al geprobeerd :+ )

om mn motortje te betalen zal ik toch echt de zaterdag moeten werken dus blijft nu alleen de zondag over... '(

dus noodgedwongen in deze tijd n zondagsrijder... zodra t weer warmer wordt en langer licht zal ik echt wel weer iedere dag rijden... :]

als t mooi weer is wil ik nog wel ns een middagje skippen en gaan rijden.. maar dat was deze week ook niet echt t geval |(

studentenleven is lui leventje? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan