Pas op in Oss, grind op doorgaande wegen

Koss

MF'er
15 jul 2011
38
0
Oss
Vanochtend in Oss kwam ik erachter dat er een aantal wegen opnieuw bestrooid zijn met grind.

Onder andere de Vivaldistraat en de Schaepmanlaan zijn voorzien van een mooie dikke laag. Mogelijk dat er nog meer wegen in de wijken voorzien zijn van een "anti-motor" laag...
 
Even melden bij de wegbeheerder :) Met een beetje mazzel ruimen ze het op.
 
Thanks voor de tip, vorig jaar werd ik ook al verrast op de (hoe toepasselijk) grindlaan.
 
Ik werk in Oss en rijd al de hele week om als ik naar mijn werk moet. Ze gaan het ook écht niet opruimen, want het moet er juist in gereden worden. Het is de nieuwe toplaag. Gisteren toch een klein stukje over die zooi gereden (langzaam), werd ik rechts ingehaald door een Toyota.....en dan mag ik geen harpoen op mijn motor ???
 
Hier in twente ook, lijkt net of ze een grind overschot hebben, hier ligt het er gewoon 1 cm dik op 60 wegen en woonwijken zijn er mee gebombardeerd. Een geluk dat ik met een enduro rijdt, zal met een ss wel niet zo fijn rijden zijn.
 
Eens in de zoveel tijd doen ze dat inderdaad, en het is de bedoeling dat de auto's de zaak vanzelf vastrijden. Tot dat moment is het inderdaad niet fijn rijden met de motor.

Een troost; een gladde toplaag is op termijn nog vervelender :+
 
Vanochtend in Oss kwam ik erachter dat er een aantal wegen opnieuw bestrooid zijn met grind.

Onder andere de Vivaldistraat en de Schaepmanlaan zijn voorzien van een mooie dikke laag. Mogelijk dat er nog meer wegen in de wijken voorzien zijn van een "anti-motor" laag...

Hengelo en Borne ook...en precies in heel veel bochten :X Gelukkig was ik met de auto :+
 
Eens in de zoveel tijd doen ze dat inderdaad, en het is de bedoeling dat de auto's de zaak vanzelf vastrijden. Tot dat moment is het inderdaad niet fijn rijden met de motor.

Een troost; een gladde toplaag is op termijn nog vervelender :+
Ach, als het bewust is gedaan heb je een vrij sterke zaak als je onderuit gaat... Immers: wegbeheerder is op de hoogte van de situatie....
 
Ze plaatsen toch bordjes met slipgevaar.

Dan ben je gewaarschuwd en is het niet hun aansprakelijkheid als je onderuit gaat.
 
'k Moet zeggen... Nog nooit gezien hier (kop N-H)

Je woont hier 1 keer gasgeven vandaan :P
Ze zijn er toch echt genoeg. Ze hebben laatst nog in Avenhorn, berkhout, spierdijk en nog wat plaatsen het wegdek gerepareerd :r Gieter met teer en dan een schep grind erop.

Egmond -> Bergen hebben ze boormonsters uit het wegdek gehaald.
Rondom deze plekken ligt het vol zand :? en dan vooral in bochten.
Staan ook bordjes...



De afgelopen weken ligt er trouwens ook wel heel veel grind, zand, prut en klei op de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan