pas op je fiets!

porky

MF veteraan
15 jun 2001
4.432
1
omg.Schipluiden
Hier in de regio Rotterdam worden alle fietsjes die niet goed op slot of in het zicht staan,weggehaald!!!
U bent gewaarschuwd.
Een gsx-r750(2000) en een R6 (1999) zijn al verdwenen,kort achter elkaar.
 
Geen wonder, jij woont in Vlaardingen! Dat is me ook een buurt. Je kan beter in Rotterdam wonen :? Ook hier moet alles op slot en het liefst in de slaapkamer staan :( |(
 
Alleen op slot is echter niet genoeg. Hier in Beuningen (bij Nijmegen) Liepen ze 's nachts met mijn motor weg! Gelukkig gaf mijn hond me een seintje en was ik nog op tijd buiten!
Vastleggen dus EN een alarm is ook nooit weg! ;)
 

Happe naar de baas?!
Voor je het weet maakt je hond wheelies door zijn hok, daar moet je toch niet aan denken... Mijn hond bleef vorig jaar rustig op een oor liggen toen dieven er met mijn CBR vandoor gingen. :j Ach ja, zo baas, zo hond zal ik maar zeggen.
 

Ik zou dan toch gaan voor een wurgslag, anaconda heten ze toch?
Dan heb je overigens wel kans dat i je fiets weg slikt......
 
TIP ???
American Staffordshire Terrier en een spyball alarm zijn beiden in mijn bezit en hebben al twee maal een onverlaat zich de PLEURIS laten schrikken }) . Eerste kloothommel heeft nog steeds een litteken waar mijn hondje hem te pakken had, en de tweede kwam slechts tot de schuur waarna het heerschap erg snel benen moest maken omdat er 22 kg hond achter hem aanzat })

C.U.


:j
 
Andere effectieve wapens: Newfoundlander (tussen de 50 en 80 kilo hond): Deze heeft m'n (toenmalige splinternieuwe) puchje gered. Of een Berner Sennenhondje (redder van mijn mountainbike...)

Niet alleen goed om motor te beschermen, ook perfect voor je huis bij een avondje weg :) :) :)

Heeft iemand ervaring met een IR-alarm met afstandsbediening voor de schuur/garage ? Kennis wil zoiets in de berging van z'n flatje bouwen om z'n fireblade veilig te stallen.
 
Wat dacht je van een grote pin door je achterwiel, op afstand bestuurbaar. Als je de dief ziet wegrijden, druk je op een knop en ramt er een pin door je achterwiel. Zeker te weten dat de dief goed op z'n bek gaat (en je motor wat schade heeft), maar de dief is dan in elk geval gepakt. Iemand had eens zo'n constructie gemaakt. De dief was wel op slag dood toen ie er vanaf vloog en op de grond terecht kwam. Eind goed, al goed.

Je zou bijna een ouwe motor kopen om de diefstal tegen te gaan.. domme dieven.. en je moet ze eens horen als je wat van hun steelt. :(
Allemaal ophangen aan de hoogste boom !
 
Terug
Bovenaan Onderaan