Pas op: Pinnen aan de pomp in het buitenland!

Laat ik nu toevallig in Zwitserland wonen en ALTIJD met pin bij tankautomaten betaal. Maar ik heb nooit een probleem met teveel afschrijven gehad.

Het kan zijn dat de slang niet goed afsloot/teruggehangen is. Anders zou ik t niet weten :N

Misschien dat t met buitenlandse Pinpassen een «probleem» geven kan :?

Ik heb wel een keer in Italie meegemaakt dat de automaat, na (heel onduidelijk aangegeven allemaal) een paar keer pincode niet gepakt te hebben, mn pas opslokte!!! :(
Ik dacht: natuurlijk, zal wel weer iets fout gaan in Italie ;) Ik een noodnummer bellen die op de automaat was aangegeven gebeld, maar natuurlijk geen verbinding :N
Gelukkig ben ik ruim 15 min. daar bezig geweest want uiteindelijk kwam toevallig een pompbediende van zn lunch terug en kon ik mn pas weer terugkrijgen *O*
 
Hoi omaatje, sorry voor het omhoogschoppen, maar kben wel benieuwd hoe het is afgelopen, sta nl met hetzelfde dilemma :(

Heb van het weekend in belgie moeten pinnen en zag vanochtend 125,-- pleuro´s op mijn afschrift staan ipv rond de 60 :?
alsof het benzine niet zo al duur zat is :r
 
Hoi omaatje, sorry voor het omhoogschoppen, maar kben wel benieuwd hoe het is afgelopen, sta nl met hetzelfde dilemma :(

Heb van het weekend in belgie moeten pinnen en zag vanochtend 125,-- pleuro´s op mijn afschrift staan ipv rond de 60 :?
alsof het benzine niet zo al duur zat is :r

er is een onbekend bedrag op mijn rekening bijgeschreven, is iemand iets kwijt??


:+
 
Hoi omaatje, sorry voor het omhoogschoppen, maar kben wel benieuwd hoe het is afgelopen, sta nl met hetzelfde dilemma :(

Heb van het weekend in belgie moeten pinnen en zag vanochtend 125,-- pleuro´s op mijn afschrift staan ipv rond de 60 :?
alsof het benzine niet zo al duur zat is :r

Ik pin altijd wanneer ik in Belgie tank en nog nooit een ander bedrag op de afschrift gezien....vaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan