pas op voor politie van links

ducmaniac

Rookie
22 feb 2004
6
0
markenbinnen
OEI!! Da's lullig

full
 
Knap klote en al helemaal als de politie met zwaailampen ondersteunt met acoustische hulpmiddelen rondreed :X
 
Sterker nog, als ik me niet vergis, waren ze onderweg naar een ander ongeval waar ook een motorrijder bij betrokken was.


Eikels...
 
Sterker nog, als ik me niet vergis, waren ze onderweg naar een ander ongeval waar ook een motorrijder bij betrokken was.


Eikels...

Tja wat een eikels he, zijn ze zomaar op weg naar een ongeval :Z

Ontopic: klote-ongeval, het meest voor de motorrijder zo te zien want hij zal wel een flinke klap gehad hebben.
 
VUURPELETON





boris dittrich bellen gelijk parlementeer onderzoek.






balkenende afzetten.



gelijk een nieuwe partij vormen.

vrijheid van meningsuiting is in het geding.










shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, wat schreeuw ik hard?????????????????????????


full
 
Terwijl ze het verkeer regelt, staat ze er nog bij te lachen ook !
Zeker blij dat er weer een chopper minder op de weg rijd :P
 

Ik zit nog niet zo lang in de bussines van ongevallenonderzoek (slechts 15 jaar): maar politie van links kan ik in dit geval met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uitsluiten! Tenzij ze achteruit over de chopper heen gereden zijn, maar ja hoe kom je dan aan frontschade?
 
Ik zit nog niet zo lang in de bussines van ongevallenonderzoek (slechts 15 jaar): maar politie van links kan ik in dit geval met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uitsluiten! Tenzij ze achteruit over de chopper heen gereden zijn, maar ja hoe kom je dan aan frontschade?

euh...motor op de rechterbaan voor rechtdoor.
Politieauto op de linkerbaan voor rechtdoor.
Politieauto slaat links af...waarom al sla je me dood, maar stel.
Dan zit die motor mooi in de weg. Dan klopt de schade ook, en dan kwam de auto uit motorperspectief van links *D
 
euh...motor op de rechterbaan voor rechtdoor.
Politieauto op de linkerbaan voor rechtdoor.
Politieauto slaat links af...waarom al sla je me dood, maar stel.
Dan zit die motor mooi in de weg. Dan klopt de schade ook, en dan kwam de auto uit motorperspectief van links *D
Nee kan niet. Enige optie in de door jou geschetste situatie is dat de politiewagen rechtsafslaat vanaf de linker rechtdoorstrook. En dan ligt de motor geheel aan de verkeerde kant van het voertuig.
 
Ik kan hier ook niet uit opmaken dat ie van links kwam hoor.. en als die motorrijder uit 1 van de zijstraten kwam, daar staan haaietanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan