Pas op voor rode pickup: 31-BN-XF

Maken dat je wegkomt in zo'n geval,gebaren of zoiets wekt alleen maar agressie op met de aktie op zich laat hij al zien met wat voor een randdebiel je te maken heb.En jij bent altijd de zwakste van de twee,spiegels eraf schoppen heeft waarschijnlijk je eigen dood tot gevolg,zo'n mongool zit er echt niet mee om jou plat te rijden.En opvoeden lukt echt niet meer daarvoor is hij al reddeloos verloren.Kenteken opschrijven en aangifte????????voor moord krijg je in dit land maar een paar maanden. :( :( :(
 
Ik heb em vanmorgen ook bij het gouwe aquaduct gezien. Kheb maar geen risico genomen en er bij voorbaat een flink eind voor gaan rijden.
Was trouwens geen passat maar een dodge (zo'n dikke amerikaan, verbruik 1:3. daar wordt je toch niet blij van dus vandaar misschien de lompe aktie? :+ )
 
Ik heb em vanmorgen ook bij het gouwe aquaduct gezien. Kheb maar geen risico genomen en er bij voorbaat een flink eind voor gaan rijden.
Was trouwens geen passat maar een dodge (zo'n dikke amerikaan, verbruik 1:3. daar wordt je toch niet blij van dus vandaar misschien de lompe aktie? :+ )
Ik wist niet wat voor auto het was, alleen dat het een zeer grote lompe pickup was. Was die gup weer zo aan het bumper kleven?
 
Hij zat idd wel weer kort op zijn voorganger, maar wie doet dat tegenwoordig in de ochtend spits niet?
Het nadeel is alleen dat zo'n hele grote pick-up wel weer heel intimiderend overkomt. En dat een motor dan een hobbeltje voor hem is/wordt.

edit: bedankt voor de waarschuwing overigens want nu neem ik dus geen risico met zo'n dropl*l
 
Volgens de RDW inderdaad een Dodge.
Kenteken op naam van een jong ventje.....ja dat gaat niet goed he een jonge vent in zo'n patsertank :+

Ach Leeuwarden komt ie binnenkort niet meer in....nu alleen nog een snelwegverbod voor die tanks :+ :+
 
Kun je die gegevens niet doorspelen aan de Hells Angels?
Die hebben mooie methodes, kennis had het met een auto die de duer voor 'm open gooide in de file, wordt ie ingehaald door een H.A. die een klauwhamer uit z'n jasje haalde.....
 
Niet meer remmen, gewoon zo snel mogelijk naar rechts. Van remmen worden die [edit] domme mensen[/edit] aleen maar boos, en dat wil je niet. Ik niet, en ik denk de rest ook niet. dan blijf je gewoon langer leven, en :] Motor rijden is veel te leuk om door zo'n [edit] domme meneer [/edit] telaten verpesten.



gelukkig ben je nog heel, en weten wij dat grote rode pickups (of groene of alles met meer dan 3 wielen) levens gevaarlijk zijn.

een wijze chinees zij ooit: ooooohhhhhmmmmmmm, van je af O-)
 
Ik merk wel dat als er eentje zit te kleven en je houdt even je hand naast je (alsof je de hoogte van een voorwerp aangeeft) dat ze meestal wel begrijpen wat je bedoelt. en dan houden ze wat meer afstand, beetje slingeren werkt ook afschrikkend en recht in zijn zicht rijden ook, zodat ie niet meer ziet wat er voor gebeurt (al zie je ze soms op een metertje kleven achter een bestelbus/vrachtauto |( )
 
Volgens de RDW inderdaad een Dodge.
Kenteken op naam van een jong ventje.....ja dat gaat niet goed he een jonge vent in zo'n patsertank :+

Ach Leeuwarden komt ie binnenkort niet meer in....nu alleen nog een snelwegverbod voor die tanks :+ :+
Kun je me een lol doen en die info in mijn mailbox droppen? Thanks...
 
Ik heb het eens gehad dat ik met me motor vol in me remmen moest terwijl er 1 zat te bumper kleven.... Op dat moment blokeert me voorwiel en ik weet absoluut zeker dat als ik de motor niet had gehouden dat ik nu in plaats van dit berichtje zou schrijven nu als vekeersheuvel had gedient. Volgens mij schrok het debieltje dat aan het kleven was hier iig wel heel erg van. En toch zag ik hem kwaad worden en voelde ik erg de neiging om mijn afgezette helm kennis te laten maken met zijn bolle plof kop)

( Ben rakelings langs mijn voorganger gegaan en zo door rood het kruispunt over.. Meneer voor mij had de flits paal niet gezien en ging dus vol in zijn ankers.. Een bon is erger dan een motor rijder minder.. :X )

Er moeten echt zwaardere straffen komen op autorijders die of vol in de remmen gaan of gaan kleven... zeker als ze agresief worden.

Toch blij dat ik de uitwijk oevening heb gehad met mijn examen :}
 
Doe je wel rustig aan,... :?
Doe geen dingen waar je later spijt van krijgt of zo.....
Wie, ik? Ik ben de aardigheid zelve: ik doe nooooooit dingen waar ik spijt van krijg. Ik zat te denken aan een leuk kaartje, met een boodschap erop. Je kent ze wel: van die verjaarskaartjes. Een poging tot ludiek doen, zeg maar.
 
Volgens de RDW inderdaad een Dodge.
Kenteken op naam van een jong ventje.....ja dat gaat niet goed he een jonge vent in zo'n patsertank :+

Ach Leeuwarden komt ie binnenkort niet meer in....nu alleen nog een snelwegverbod voor die tanks :+ :+

Heb je dan gebeld naar RDW?
of is dat ook via internet te achterhalen?
of gewoon op illegale wijze verkregen?
 
Heb je dan gebeld naar RDW?
of is dat ook via internet te achterhalen?
of gewoon op illegale wijze verkregen?
Dit soort gegevens kan niet iedereen achterhalen. Heb gelezen dat skoezie dit op zn werk doet! Heeel lang geleden was er zelfs nog een speciaal topic voor }) maar dan over motoren en hunkentekens!
 
Zorgen dat je achter hem komt, blijven volgen op afstand tot het eerste de beste stoplicht...

Snel je motor veilig langs de kant zetten, erheen rennen en instappen...

Voor het opvalt zit je naast m in de auto en kun je het er eens rustig over hebben wat nu eigenlijk het probleem is ;)
 
Andere optie:

Wacht op het ultieme moment; stilstaand met open raam...

Klem uw vingers stevig rond de adamsappel/strottehoofd van de verdachte en haal hem op deze manier via het geopende raam zijn auto uit :)

Wachten tot ie naar buiten wil komen is ook een mogelijkheid maar zorg dan wel dat je m voor bent. Zodra 1 been buiten het portier komt met volle kracht het portier weer sluiten m.b.v. je rechterbeen en geheid dat ie dan zo weer weg is ;)

Edit:

Aangifte doen is natuurlijk leuk en aardig maar je ziet daar zelf helemaal niks meer van resultaat aan terug. Blijft de vraag of er sowieso al iets mee of aan gedaan wordt en zowel dan merk je daar zelf niks van.

Zelf soortgelijke ellende zo enorm vaak meegemaakt dat ik er sinds kort echt schoon genoeg van heb. Breng mezelf niet met motor en al in gevaar maar blijf gewoon op respectabele afstand volgen tot ik de mogelijkheid krijg om mijn gemoederen te bedaren. Zal een hoop mensen in het verkeerde keelgat schieten; je mag NOOIT voor eigen rechter spelen etc etc.

Ik persoonlijk heb er gewoon meer dan zat van. Bezorg niemand gevaar op de weg dus verwacht dat dan ook van anderen. Mocht ik in gevaar gebracht worden door iemand; kan altijd gebeuren uiteraard en geen vuiltje aan de lucht. Iemand die me moedwillig in enorme problemen probeert te brengen; als ik je te grazen krijg ben je enorm zwaar de klos...

Geen grote praat, geen asociaal gedrag enkel opkomen voor jezelf. Over je heen laten lopen kan iedereen en is niet zo gek moeilijk maar voor je eigen rechten, belangen, zekerheden etc. kunnen maar weinig maar is toch echt een vereiste in deze maatschappij.

 
Laatst bewerkt:
Dit soort gegevens kan niet iedereen achterhalen. Heb gelezen dat skoezie dit op zn werk doet! Heeel lang geleden was er zelfs nog een speciaal topic voor }) maar dan over motoren en hunkentekens!

Moet ook te doen zijn als je inbreekt in een computer waar je dit soort informatie mee kunt achterhalen. Dat zal vandaag de dag ook niet meer te lastig zijn. Probleem is alleen dat je eerst waarschuwingen krijgt van je isp en daarna gekikt wordt. Ik wil niet gekikt worden, vandaar dat ik me afvroeg of het makkelijker kon, want soms heb ik echt gegevens nodig van nummerplaten.
O-)
 
soms heb ik echt gegevens nodig van nummerplaten.

iemand die bij de belastingdienst werkt kan het ook natrekken, kameraadje van me liep eerder namelijk stage op een belastingkantoor en kon het zo bekijken allemaal inclusief meer persoonlijke zaken.
 
ik heb nog niet zo lang geleden ook zoiets getroffe. dat was een opel astra die na heel wat meters duwen tegen achter op mijn motor reed. ik maakte dat ik wegkwam wat baalde ik dat mijn motor niet harder gaat als 160. verder op gestopt en de politie gebeld. en wie hadde ze aangehouden aan het einde van de snelweg. ik stopte meteen maar dat werd niet in dank afgenomen. ik kreeg een waarschuwing dat ik niet mocht stoppen op de vluchtstrook dus ikke netjes uitgelegd aan meneer de agent dat ik gebelt had en dat hij bij mij achter op mijn motor gereden had. die lieve agent keek ook meteen of schade had. ja daar had ik zelf geen tijd voor gehad. een keer een superactie van de politie :} tja en die gast daar waren ze nog niet klaar mee want een half uur later stonden ze nog op de vluchtstrook toen ik inmiddels al weer terug reed. maar ik adviseer je doe aangifte voordat ie de volgende te pakken heeft
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan