Pas op voor rode pickup: 31-BN-XF

dwaal

MF veteraan
20 mei 2003
4.833
138
Nieuwendijk
Ik ben zojuist aan een moordaanslag ontsnapt :( :( :(
Een rode pickup truck met kenteken 31-BN-XF reed net bij het Gouwe aquaduct achter me, vol aan het bumperkleven. Dat vind ik levens gevaarlijk, en ik keek al eens achterom, nam ruim afstand tot mijn voorganger. Toen dat niet hielp, tikte ik eventjes mijn achterrem aan, maar daar was meneer niet van gediend, en hij drukte nog eventjes verder door. Ik kon zelf geen kant op (vrachtwagens rechts, rij auto's voor me: spits, dus druk) maar meneer wilde er perse langs. Bij het eerste kleine gaatje rechts (Ridderkerk) kwam hij rechts langszij en begon te schelden en gebaren naar me: toen ben ik tussen de 90km rijdende auto's er vandoor geslingerd. Bij het 3-baans stuk voor Capelle kwam hij me voorbij en sneed me tot twee keer toe de vluchtstrook op :( :( :(
Toen ben ik via de redresseer strook er van door gegaan (nogmaals mijn excuses voor de automobilist die ik zonder twijfel heel erg heb laten schrikken) en heb met een forse overschrijding van de max-snelheid de idioot achter me gelaten.
Als je deze sukkel tegenkomt, pas alsjeblieft op: hij ramt je zo onderuit. Als je hem kent, leg dan eventjes uit dat dit soort stunts dodelijke afloop kunnen hebben als er maar een klein dingetje mis gaat.

Ik ga nu een bakkie doen, met een sigaret: hopelijk trillen mijn vingers dan zometeen iets minder.
 
Tjezus... hartkloppingen man :(

Iemand die deze auto kent })

Ik zou er melding van maken bij de politie.
 
:(

Je hebt z'n kenteken... dus waar wacht je op?

Aangifte doen. Officieel kunnen ze er volgens mij weinig mee maar kans bestaat dat ze wel ff voor "een goed gesprek" bij hem langsgaan.
 
je hebt toch een meldpunt aggressief rijgedrag.

een agent gaat dan die klojo bellen. Was pas op tv. Iemand een tel. nr voor die jongen?
 
Gezocht kenteken: 31 - BN - XF

Gevonden informatie: Bedrijfswagen boven 3500 kg
Registratiedatum: Maart 2004

is al iets! (al heb je er niets aan ;) )
Maare zulke mensen moeten levend in een stale kist in de sahara gedumpt worden en die kist uiteraard op slot!! :( :(
 
ik denk dat wanneer die gast dat vaker doet (en ongetwijfeld doen mensen met zo'n 'rijstijl' (of gebrek daaraan) dat vaker) zullen de "Men In Blue" dat wel ergens genoteerd hebben. En inderdaad.. dit soort berichten hoor je steeds vaker.
 
In elk geval langs gaan bij het politiebureau.
Baat het niet schaad het zeker niet.


Ik weet het kan ook iemand in een Alto zijn, maar je krijgt zo nu en dan toch gemengde gevoelens bij een voorstel om pick-up en SUV te verbieden. :X

Maar ja dat zijn impulsieve gedachten, alleen het gevoel van benauwdheid neemt toch wat meer vorm aan bij zo'n grote auto, dan wanneer het een mini of een Alto'tje is. B|



p.s. ik kan het begrijpen zo'n remactie, maar voor dat soort knakkers is het wel korn op de molen om hun gedrag te rechtvaardigen.
 
In elk geval langs gaan bij het politiebureau.
Baat het niet schaad het zeker niet.

full


Hier moet toch wel wat mee te doen zijn ?
Het lijkt inderdaad of er steeds meer randdebielen rondrijden.
Gelukkig is er niks gebeurt, had ook vervelend kunnen worden.
 
Helemaal oppassen met derg. remacties, stel dat ie je beschouwt als :] verkeersdrempel :] , schiet jij niets mee op.

En wel aangifte doen.
 
p.s. ik kan het begrijpen zo'n remactie, maar voor dat soort knakkers is het wel korn op de molen om hun gedrag te rechtvaardigen.

Ik doe altijd precies hetzelfde. Get yout fat ass off my tail! In een auto heb je een whiplash als je wordt aangereden van achter, op een motor loop je een dwarlaesie op. Denk dat ik waarschijnlijk precies hetzelfde zou hebben gedaan!!

[ontopic]
Heb je inmiddels al gebeld ofzoiets?
 
In elk geval langs gaan bij het politiebureau.
Baat het niet schaad het zeker niet.


Ik weet het kan ook iemand in een Alto zijn, maar je krijgt zo nu en dan toch gemengde gevoelens bij een voorstel om pick-up en SUV te verbieden. :X

Maar ja dat zijn impulsieve gedachten, alleen het gevoel van benauwdheid neemt toch wat meer vorm aan bij zo'n grote auto, dan wanneer het een mini of een Alto'tje is. B|
Nou, gisteren in mijn woonplaats een idioot op een Duc monster op achterlijke wijze snoeihard een auto in zien halen vlak voor een onoverzichtelijk kruispunt, echt een stomme en levensgevaarlijke actie, die maakt inderdaad goede reclame voor motorrijders, dus het motorrijden moet ook maar verboden worden?

Alsjeblieft, breng geen achterlijke politicie/politica op nog achterlijker ideeen.
 
In elk geval langs gaan bij het politiebureau.
Baat het niet schaad het zeker niet.


Ik weet het kan ook iemand in een Alto zijn, maar je krijgt zo nu en dan toch gemengde gevoelens bij een voorstel om pick-up en SUV te verbieden. :X

Maar ja dat zijn impulsieve gedachten, alleen het gevoel van benauwdheid neemt toch wat meer vorm aan bij zo'n grote auto, dan wanneer het een mini of een Alto'tje is. B|

p.s. ik kan het begrijpen zo'n remactie, maar voor dat soort knakkers is het wel korn op de molen om hun gedrag te rechtvaardigen.

Dit vind ik echt onzin. Laat die pick-up rijders lekker genieten van hun wagen net zoals wij mogen genieten van het motorrijden. Ik rijd zelf een Alto en daar kan ik een motorrijder volgens mij net zoveel angst mee aanjagen als een pick-up. Beetje onzin om te zeggen dat ze dan maar pick-ups moeten verbieden, terwijl er in kleine koekblikjes net zoveel mongolen rondrijden.

Hoop dat aangifte doen iets oplevert.

 
Terug
Bovenaan Onderaan