!Pas op: zwaaitopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rallye-Eef

MF veteraan
6 sep 2009
1.609
2
Nieuwerkerk aan den IJssel
Vanochtend rijdt ik op mijn gemakje :] over de Europalaan in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Ik zie dat ik tegemoetgereden wordt door vier motorfietsen :] :] :] :] die aan de voorkant niet bijzonder herkenbaar waren, echter ze werden bereden door vier in het zelfde fluo-tenue gestoken berijders m/v.

Verdacht. B|

Als de eerste van deze motoren mij op ongeveer 20 meter genaderd is, begin ik iets van wit met fluo-oranje en blauw op de kuip/tank etc te ontwaren.

Twijfel slaat toe. :?

Als ik zwaai, wordt dat natuurlijk geheid een artikel 5. :(
Dat heb ik wel geleerd van de horrorverhalen over zwaaien naar motoragenten op MF.

Niet zwaaien is ook weer zo flauw. :/

Terwijl ik twijfel rijden de eersten al aan me voorbij. Zonder te zwaaien. :N

En net als ik denk, daar ben ik goed van afgekomen, door mijn hand in bedwang te houden...
Zwaait de laatste dus WEL en daar gaat mijn hand ook automatisch omhoog! :W

Gelukkig zonder verbaliserende gevolgen. *O*

Maar wat is nu de beste keuze: wel of niet zwaaien naar de zwaantjes?
Of wachten tot ze zelf beginnen?
:?
 
Twijfel slaat toe. :?

Als ik zwaai, wordt dat natuurlijk geheid een artikel 5. :(
Dat heb ik wel geleerd van de horrorverhalen over zwaaien naar motoragenten op MF.

:?
Wat is dat nu weer voor koeien-poep ??

Maar wat is nu de beste keuze: wel of niet zwaaien naar de zwaantjes?
Of wachten tot ze zelf beginnen?
:?

Gewoon zwaaien als jij dat wilt, waarom niet? Het zijn net mensen hoor.



Edit ; ik vergeet wat :W :W IBTL
 
Laatst bewerkt:
Is dit als grap of twijfel je echt zo aan je zelf?!
Al rijden er 100 achter je, als jij je hand op wilt steken is zeker geen reden voor een art. 5. Mi loop je een dikkere kans aan de kant gezet te worden wanneer je van de zenuwen met strak dichtgeknepen billen rijdt.
 
Oei! Linke situatie!

Ikzelf begin meestal met een hoofdknik, word daar positief op gereageerd dan durf ik meestal wel te zwaaien. Maar ook dan wel terughoudend.
Meestal zwaai ik met beide handen boven mijn hoofd of met de vlag die.ik, speciaal hiervoor, op mijn stuur heb gemonteerd.
Als ik politie zie doe ik dat dus niet.

Mocht ik een getrokken wapen zien ( ik heb recent van een advocaat begrepen dat een achtervolging met een getrokken wapen plaatsvind) dan zwaai ik NÍET! Ik vrees dan aansprakelijk te zijn als desbetreffende agent valt.
Overigens film ik al mijn zwaai-acties om later aansprakelijkheid te kunnen aanvechten. ( er zal maar iemand met een Harley proberen terug te zwaaien!!!)
 
Als ik door 1 groep agenten regelmatig gematst ben, dan zijn het wel de motoragenten :Y

Wat mij betreft dus gewoon :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan