PAS OP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er schijnt een "virus"/persoon te zijn die binnen komt bij mensen op ICQ en of MSN, om dan vervolgens het vertrouwen te winnen van die persoon.

Allerlei vragen stellen en gewoon vaag eigenlijk, toch wel een beetje.
Ik geloof dat ik Yammie wel begrijp, maar denk persoonlijk dat het wel meevalt met de ernst ervan.
Absoluut niet nodig om ICQ en MSN eraf te gooien!!! })

Fastcruiser: Is dat killen niet een beetje TE rigoreus :?
Of heb jij zóóóó de pest aan dat soort types :?
 
Er schijnt een "virus"/persoon te zijn die binnen komt bij mensen op ICQ en of MSN, om dan vervolgens het vertrouwen te winnen van die persoon.

Allerlei vragen stellen en gewoon vaag eigenlijk, toch wel een beetje.
Ik geloof dat ik Yammie wel begrijp, maar denk persoonlijk dat het wel meevalt met de ernst ervan.
Absoluut niet nodig om ICQ en MSN eraf te gooien!!! })

Fastcruiser: Is dat killen niet een beetje TE rigoreus :?
Of heb jij zóóóó de pest aan dat soort types :?

Die persoon kan je dan toch gewoon blokken?
 
Ja dat werkt ook, maar voor hoelang!? ;)

Precies Lara...
Straks is het een enorm strak blond wijffie }) Dat willen de mannen hier toch niet missen lijkt me zo.
Andere kant: Kan ook een enorm moddervet typetje zijn.

Wie weet komen we er nog eens achter wat of wie dat virus is :?
 
Precies Lara...
Straks is het een enorm strak blond wijffie }) Dat willen de mannen hier toch niet missen lijkt me zo.
Andere kant: Kan ook een enorm moddervet typetje zijn.



Wie weet komen we er nog eens achter wat of wie dat virus is :?
Maakt het alleen maar spannender lijkt mij
 
Laatst bewerkt:
Is het niet die dame van Yammie met die supersnelle sportmotor die loopt te zieken? :P

Hoe kan een persoon nou een "virus" zijn? Wat doettie dan???
 
Misschien wel een man/vrouw op een oude motorfiets :?

Ja, daar wordt je ook ziek van. En besmettelijk is het ook, maar dan niet via de PC.
Volgens mij snap ik er te weinig van om mee te lullen.. :) :)
 
Laatst bewerkt:
Is het een groot virus :?

Ik zal mijn voorzorgs maatregelen nemen.
Nee, het is een klein virusje.

Ik heb dat virus al een hele tijd. Kwam bij me binnen via ICQ, later ook nog eens via MSN. En het ergste was, ik liet het gewoon zelf binnen. Pas na een maandje of wat kwam ik er achter hoe erg het was.
 
Laatst bewerkt:
Klein, Laag????? Doet iets vermoeden maar die bepaalde iemand ontkende... })
 
Wat heb je gedaan dan? Trouwens, Yammie, je bent een aardige spraakwaterval als ik het mag zeggen, in de meest positieve zin. :)
Dank u :}
Wordt het vervelend, geef dan maar een gil.
Houd ik mijn kop wel net als in het echt.
Leuk om mee te maken om na jarenlang een rappe babbel te hebben om dan ineens je mond te houden *D .
Mensen vragen of alles goed met mij is :P

Op donderdag 23 mei 2002 13:13 schreef Lage CB het volgende:
Ik weet niet, maar volgens mij wordt het allemaal zwaar overtrokken met dat virus })

Zal best wel mee vallen!!!
Dat zeg jij :)
Ben ineens weer ff op mijn tellen :j
Vertrouw niets meer wat spontaan binnen komt '(
 
Op donderdag 23 mei 2002 13:44 schreef Lage CB het volgende:Wie weet komen we er nog eens achter wat of wie dat virus is :?
Nou gezien de Wet op de privacy heb ik de icq-nummers moeten weghalen. Er werden al dreigementen richting mij gestuurd :j
Maar de beide viruscomponenten bevinden zich binnen MF heb ik het idee.
Ik zal eens met Duderuud gaan praten om voor jullie veiligheid te zorgen.

Eens kijken of ik de BVD hierop kan zetten omwille mijn veiligheid. Misschien dat ik Maximum als beschermengel inschakel :P
 
Nee, het is een klein virusje.

Ik heb dat virus al een hele tijd. Kwam bij me binnen via ICQ, later ook nog eens via MSN. En het ergste was, ik liet het gewoon zelf binnen. Pas na een maandje of wat kwam ik er achter hoe erg het was.
Ik heb zo het idee dat jij ook de lul bent dus :?
 
Nou gezien de Wet op de privacy heb ik de icq-nummers moeten weghalen. Er werden al dreigementen richting mij gestuurd :j
Maar de beide viruscomponenten bevinden zich binnen MF heb ik het idee.
Ik zal eens met Duderuud gaan praten om voor jullie veiligheid te zorgen.

Eens kijken of ik de BVD hierop kan zetten omwille mijn veiligheid. Misschien dat ik Maximum als beschermengel inschakel :P

Je klinkt aardig focked up...Echt zo erg allemaal :?
 
Volgens mij heeft dat 'virus' een handlanger/ster.. Ik installeer dat programma dus niet..

(twee is echt teveel van het goede...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan