PAS OP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yammie

MF veteraan
24 mrt 2002
1.601
6
Uden-City
Ik ben vanavond door een MF-virus "overvallen" :(

Het virus verspreidt zich door middel van contact onderling alvorens het virus zich naar het bewuste slachtoffer verplaatst :j

Er wordt contact gelegd met het slachtoffer d.m.v. bekende chatprogramma's zoals ICQ, MSN of dergelijke andere programma's. Jullie zijn dus gewaarschuwd!

Na het leggen van contact probeert het virus zich voor te doen als een onschuldig persoon, waarna, door toedracht van het slachtoffer, wordt begonnen met het winnen van het vertrouwen '(

Hierbij wordt alles uit de kast gehaald, zoals het proberen uit te vogelen waar het slachtoffer woont, werkt, wat voor soort motor hij/zij rijdt en of er de mogelijkheid bestaat om achterop mee te mogen.

Nadat enig vertrouwen is gewekt wordt een adres van een webcam gegeven waarbij het slachtoffer in contact kan komen met het "onschuldige" virus :j

Onschuldig probeert het virus het slachtoffer af te leiden en legt ondertussen contact met het andere component van de virus op een andere locatie.

Ook dit component, in dit geval een bekende, reageert nauwelijks op reacties, waardoor de twee componenten op deze manier trachten binnen te dringen.

Een virusscanner voor dit virus is zeer makkelijk aan te komen. Men neme een stuk papier en schrijft alle ICQ-adressen op die voorkomen op MF.
Het huidige virus verspreidt zich momenteel via ICQ-nummers: *** en ***

Jullie zijn gewaarschuwd })

P.s. voor de twee viruscomponenten:
devilfinger.gif
firedevil.gif
devilfinger.gif


P.p.s. Op verzoek van beide viruscomponenten en de Wet op de privacy zijn beide ICQ-nummers verwijderd! Dus nu is het extra oppassen geblazen!
 
Laatst bewerkt:
heeeeel fout virus, daar is geen scanner tegen bestand, dat is het botte verstand gebruiken

dusse u bent gewaarschuwd mensen !!!!!!!!!!!1
 
ik denk dat ik iets mis ( en ga ook op mn flikker krijgen morgen denk ik van het virus omdat ik al naar bed zou zijn )
 
ik denk dat ik iets mis ( en ga ook op mn flikker krijgen morgen denk ik van het virus omdat ik al naar bed zou zijn )
Ga maar te hulp bij Drei, die weet er alles van ;)
Tenminste als je last hebt als hetzelfde virus als Drei :P
 
Wat heb je gedaan dan? Trouwens, Yammie, je bent een aardige spraakwaterval als ik het mag zeggen, in de meest positieve zin. :)
 
Ik zit nu gehuld in
krank.gif
om dat verdomde virus bij me weg te houden. Hopelijk werkt het...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook last van gehad (mischien niet dezelfde (gebruik geen ICQ (meer))), maar al mijn contactpersonen hebben waarschijnlijk allemaal ook een virusje ontvangen, voordat de scanner het ontdekt had.
:(
 
Ik weet niet, maar volgens mij wordt het allemaal zwaar overtrokken met dat virus })

Zal best wel mee vallen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan