pasagier-vriendelijke motor

Goldwing, absoluut een Goldwing....

Dan zal je passagier zeker heerlijk achterop kunnen zitten.... ;) 8-)
Compleet met armsteuntjes...lekker stoeltje......wie doet je wat. :+

:W
 
Laatst bewerkt:
Road King of Electra Glide, dat is comfort voor de passagier, en nog veel opbergmogelijkheden voor de massa's lingerie van uw dame.
full
 
Ik dacht dat die rooien altijd sneller waren O-)

(even offtopic)
@roestendoenze, is dat een cb met een zijspan op jouw avatar? Niet dat ik zoiets zoek hoor maar wou even weten of dat mogelijk was, omdat mijn broer nog een cb 750 heeft staan, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer op een solo fiets kan rijden. '(
(back on topic)

alvast bedankt voor alle reacties(zullen nog wel meer volgen denk ik)
 
Hoi,
Rijd zelf een Suzuki Bandit 600 en vaak met duopassagier, hij is ± 195 lang en best stevig gebouwd, ben zelf ± 25 cm. kleiner en behoorlijk lichter.
Motor is zeer goed te sturen, ligt goed op de weg en trekt behoorlijk snel op, zelfs met duo.
Maar ik zou zeggen, ga 's met z'n tweeen naar een motorzaak en probeer gewoon wat motoren uit hoe ze zitten, maak een voorselectie en ga zodra je je rijbewijs hebt eerst alleen en daarna met duo eens proefrijden.

Motor staat momenteel wel te koop omdat ik te wat te klein ben voor deze motor
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat die rooien altijd sneller waren O-)

(even offtopic)
@roestendoenze, is dat een cb met een zijspan op jouw avatar? Niet dat ik zoiets zoek hoor maar wou even weten of dat mogelijk was, omdat mijn broer nog een cb 750 heeft staan, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer op een solo fiets kan rijden. '(
(back on topic)

alvast bedankt voor alle reacties(zullen nog wel meer volgen denk ik)

Die hornet600 en bandit600 passen volgens mij allebei wel in je straatje. :]



En m'n zijspan is inderdaad ook een cb-tje. In mijn geval 400tje. Op dit forum ook iemand met een ural-zijspan aan een cb750 en nog een ander die was begonnen op een cb550 met zijspan. :Y Als het een optie zou zijn voor je broeer om weer te rijden, zou ik het zeker aanraden. Is heel anders dan 2wieler, maar heel hoge funfactor. Voor te beginnen als leek eens rondvragen op zijspan afdeling voor wat eerste wegwijzers. Verder maar niet hier, anders komt een moderator me dalijk nog slaag geven. :P
 
Het was ook niet mijn bedoeling om hierover door te gaan, anders was ik wel een ander topic begonnen, maar ik zag je avatar en was gewoon even een vraagje tussendoor, iig bedankt voor de info.

Zo nu naar me werk.
 
leuke tourfiets zit de duo bijna altijd lekker achterop :)

GTR is n leuke optie op sich

@moment GPX600, duo heeft ook weinig te klagen (doet ze alleen als ik stoplichtsprintjes aant doen ben.... soms.... wel eens.......... +) )
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf iets van 1.87 en mijn vriendin vrouw iets van 1.80. Wij hebben een heel wat getoerd samen op de ZX10 (oud model) en later de ZZR1100 en nu de ZZR1400 en dat beviel prima. Ik kan je dus een ZZR zeker aanraden. Ze zat er vaak zo relaxed op dat ze hele stukken snelweg slapend gedaan heeft, en op mooie bochtige binnenwegen heb ik echt wel de steps aan de grond gehad, dus dat kan best.
Nu zijn we inmiddels in de luxe postie dat ze zelf ook een motor heeft (div900) dus da's helemaal mooi. Met een chopper met rugleuning hebben wij geen ervaring maar mij lijkt dat helemaal niks.

Alles staat of valt wel met je portemonnee natuurlijk.
 
Gewoon even proefzitten en zorgen dat ze niet al te veel opgevouwen zit :)

Een diversion 900 is een sportievere toermotor met een goede plek voor een duo.
Ook met net je rijbewijs is het geen gekke keuze.
Een Div 900 zit achterop uitstekend :) maar zo kan ik er nog wel meer noemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, de meeste toermotoren voldoen uiteraard prima. Ikzelf heb ook mijn duo op de f800 van BMW een aantal keren moeten wakker houden / maken :o....

We hebben 1x een rit gemaakt vanuit breda naar groningen voor een of ander vaag trouwfeest ;) Ook dat ging prima :Y
 
Heb zelf een bandit en daar kan prima iemand achterop en redelijk comfortabel nog ook :Y

Een hornet of iets dergelijks zal ook redelijk comfortabel zijn voor een dou passagier.

In ieder geval geen SV als je langere ritten iemand achterop moet nemen, heb ik zelf een aantal keren achterop gezeten, maar als daar zit je echt niet lekker op :N
 
Heb zelf een bandit en daar kan prima iemand achterop en redelijk comfortabel nog ook :Y

Een hornet of iets dergelijks zal ook redelijk comfortabel zijn voor een dou passagier.

In ieder geval geen SV als je langere ritten iemand achterop moet nemen, heb ik zelf een aantal keren achterop gezeten, maar als daar zit je echt niet lekker op :N


:^ Z750 is ook errug krap voor de benen achterop en nou ben ik al niet zo lang (1.65m) Z1000 raad ik niet aan als je net je rijbewijs heb :P Maar hornet zit goed achterop :)
 
Wil ze echt lekker zitten dan moeten jullie gewoon in een koekblik stappen.
De motor kopen die je zelf mooi vind en goed vind rijden. Straks koop je speciaal voor haar een motor die je eigenlijk iets minder vind en zegt ze na 1 rit: Ik vind het toch niet zo leuk......

Zelf rij ik een Honda CBR900. Mijn vriendin gaat regelmatig achterop. Gaat prima, maar we moeten wel elk uur stoppen omdat ze haar benen wilt strekken (en altijd even plassen natuurlijk.....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan