pascale-Perepherique

msspanjer

Rookie
21 dec 2001
9
0
stein
Ik hoorde dat de al bijna legendarische Pascal (die met een GSX1100R met een bloedgang in Parijs de perepherique rond ging,is geloof ik ook een filmpje van in omloop op het net) zich uiteindelijk toch dood gereden heeft. weet iemand hier meer van?? ,(ze noemen \"m ook wel le prince noir)
 
Het schijnt dat hij zich op de ring van Brussel te pletter heeft gereden tegen een vrachtwagen.
 
Hij zou op de Brusselse ring zich dood hebben gereden op een vrachtwage.
Mythe of waarheid, noboidy knows
 
moet je het filmpie hebben = ongeveer 80mb(herstel 58 mb)

en heeeeel bizar

deze was in 11 min
de tweede keer was het filmpje in beslag genomen en daar zijn dus geen beelden van
 
Laatst bewerkt:
Als het die persoon is die ik denk dat het is dan kon je er op wachten. Hij zei toen iets van als er een meter tussen de auto\'s is dan is dat genoeg voor mij om er door te gaan (met een snelheid van 200 km/h :? ).

Leuk om het een keer te zien maar uitvoeren is een heel ander verhaal........
 
Die vent had al 6 levens verbruikt bij dat
ene rondje Parijs...dus dan hou je weinig over
he?

Die kerel had echt een \'death wish\'
 
Toevallig zat ik er vanmiddag net over na te denken. Wat een dwaas was die gozer, maar toch blijft het wel gaaf om te zien.
 
Wel leuk filmpje!
Dat ie omgekomen is tijdens zo\'n soort rit verbaasd me weinig, wel jammer natuurlijk.
Echt wel veel geluk heeft ie gehad! Maarja geluk raakt een keer op.

Maar verder :}
 
Als je dit doet heb je gewoon GEEN zenuwen.. Toch niet normaal, dan lijken die gasten van fastbikes zelfs nog mietjes...
 
... of motorrijders MET hersenen. Inderdaad wel leuk om te zien, en verbazingwekkend dat ie dat de eerste keren overleefde, maar wel heel erg dwaas |(
 
Zal het filmpje wel een keer bekijken, maar geloof dat ik 'm al een keer op tv een stukje gezien heb.

Als ie inderdaad dood is, wat natuurlijk te verwachten was als je zo rijd, dan moet ik zeggen dat ie wel een heel mooie dood heeft gehad. :+

-Pijnloos; hij is in een keer dood gegaan, zonder lang ziekbed
-En hij was bezig met z'n hobbie. Das nog altijd beter dan weg te kwijnen achter de geraniums of te dementeren.

Maar jammer is het wel, ik wil best wel meer van dat soort filmpjes zien :9~ .
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan