Pasmaat GSR750 en GSXS750

Tuccie

Rookie
5 mei 2020
10
2
Beste leden,

Ik ben momenteel in het bezit van een gsxs750 uit het jaar 2017. Nu ben ik een mooie Scorpion RP1-GP demper volledig met bocht tegengekomen. Echter is deze afkomstig van een Gsr750. Nu weet ik dat ze hetzelfde frame en motorblok hebben voor zover ik weet.. maar past de Scorpion demper van de Gsr 750 op de gsxs750. De bocht hoeft er toch niet op, dus die hoeft niet te passen. Gaat dus puur om de demper.

Er was al eens een soortgelijke vraag gesteld, maar dit zag ik net even anders. Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen hierover.
 
Niet dezelfde artikelcode, maar dat komt omdat de ene een vast ophangpunt heeft en de ander zon beugel die kan bewegen. De bochten lijken op het eerste oog wel hetzelfde..
Screenshot_20210105-164802.jpg
Screenshot_20210105-164730.jpg
 
Bij Arrow zijn de uitlaatdempers en connectorpipe voor de GSR750 en GSXS750 identiek. Alleen wordt er onderscheid gemaakt tussen originele bochten en Arrow bochten. De bochtenset die ze leveren past overigens ook op beide modellen.
 
@Rody-rc30 bedankt voor de info! Als de arrow connectorpipe past, dan zullen deze ook wel passen. Er is altijd wel iets van speling. Wel geluk dat het ophangpunt een klem is dus die is te verschuiven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan