Passagier Voetsteun verlagen

ruudenirma

MF'er
1 jul 2008
171
8
Uitgeest
Aangezien mijn vrouw artrose heeft in haar knie ben ik op zoek voor mijn Triumph tiger 1050 naar een verlagingssetje voor de duo voetsteunen
zoiets als op de foto is te zien
 

Bijlagen

  • CA08CF32-9D42-48AC-B9EC-96FEFE4F33EE.jpeg
    CA08CF32-9D42-48AC-B9EC-96FEFE4F33EE.jpeg
    55,6 KB · Weergaven: 11
zover bedankt deze zijn beide bedoelt voor de rijder en niet zozeer voor de passagier al ga ik wel even kijken of ik wat kan met die laatste kan doen
 
Ik heb ooit het zadel voor de passagier laten verhogen. Extra schuim erin. Scheelde een cm of 3. Wellicht dat dat een alternatief is mocht het met de voetsteunen niet lukken. :t
 
zover bedankt deze zijn beide bedoelt voor de rijder en niet zozeer voor de passagier al ga ik wel even kijken of ik wat kan met die laatste kan doen

Voor de passagier moet het toch redelijk makkelijk te doen zijn? Die hoeft niet bij rem of versnelling te kunnen. Vaak zijn dat opklapbare steuntjes in een simpele boutjemoertje uitvoering (al ken ik jouw motor niet). Stukje pijp in de oorspronkelijke bevestiging, gaatje door en door boren en daar de originele voetsteun weer op.

De Vstrom die ik heb heeft dan weer een beugel waar de steun aan vast zit, dus daar zou dan voor mooi een langere beugel aan moeten, maar dat zal de smid hier waarschijnlijk vrij makkelijk in elkaar kunnen zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan