Passagier zit niet lekker,.wie is er goed met,.

Japiejo5

MF veteraan
Beugels fabriceren, of wie heeft er een adresje waar dat kan.

Een standaard beugel voor een blackbird!

Mijn vriendin zit niet lekker achterop doordat haar knieen een te grote hoek moeten maken,...het mooiste zou zijn als de duo-steun iets naar voren gezet zou kunnen worden.

full
 
Zit ze misschien met een te strakke broek aan of iets dergelijks?
Ik ben 1.80 ofzo, en kan zonder problemen achterop een RS125 zitten, welke nou ook niet echt groot is.

Ik kan je overigens niet helpen aan duostepjes, sorry
 
Mijn vriendin is 1.75m en zit prima achterop... hoelang is die passagier dan wel niet? Echt comfortabel wordt het pas op een goldwing.

Mgoed, voorheen had ik een Ducati 748, en dit is voor haar natuurlijk een grote verbetering. ;)
 
*D Het valt me nu pas op dat BertV geen 'yamaha' op dat tshirt geeft staan -O- en dat na dik 200 dagen op het forum... OMG :X :X :X Excuus voor offtopic
 
Mijn vriendin is 1.84 lang en zit prima achterop mijn duc 748,hiervoor had ik een suzuki gsx-r kon ze ook prima achterop :]
 
http://www.mfw-wolf.de/dbimages/v_rasten.gif ((Afbeelding))
Simpel en goedkoop

www.mfw-wolf.de/


Kijk daar hebben we wat aan!!

Even wat aanvullende informatie:

Ze is 1.65, niet echt groot dus! (Nee, een andere vriendin is geen optie!)
Ze zat hiervoor op mijn fireblade,..en daar zat ze goed op!
Wat de hoek betreft: die is te klein,..waardoor er teveel spanning op haar knieen staat.
 
Uhhh zie het nu pas na 393 dagen nu dat het gezegd wordt, anders had het nog wel wat langer geduurd waarschijnlijk :X :X

Ook mij valt het nu pas op, als niemand het had gezegd had ik het ook waarschijnlijk nog lang niet gezien. (125 dagen op het forum)
 
http://www.mfw-wolf.de/dbimages/v_rasten.gif ((Afbeelding))
Simpel en goedkoop

www.mfw-wolf.de/
Volgens hun site leveren ze alleen aan dealers en niet particulieren... maar wel een handige site :Y

Kijk daar hebben we wat aan!!

Even wat aanvullende informatie:

Ze is 1.65, niet echt groot dus! (Nee, een andere vriendin is geen optie!)
Ze zat hiervoor op mijn fireblade,..en daar zat ze goed op!
Wat de hoek betreft: die is te klein,..waardoor er teveel spanning op haar knieen staat.
Dat vind ik maar vreemd, met haar afmetingen zou de blackbird als een zetel voor haar moeten zijn. misschien moet ze iets naar achteren schuiven? of juist naar voren kan ook..
Heb verscheidene duo's achterop gehad van ongeveer 1.70, en het enige wat ik ooit gehoord heb is dat het royaal zit achterop. Dus dat moet haast wel aan haar houding liggen, kan me niet voorstellen dat als ze wel lekker op de blade zit (sportievere zit), ze niet lekker op de bird kan zitten. Ze zou haar benen eens wat meer moeten proberen te ontspannen als je het mij vraagt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan