Passe-partouts TT Assen do-vr

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Assen weer achter de rug en op naar 2007.

Maar...
Wij staan altijd op camping en kopen voor do en vr passe-partouts en voor de racedag zelf bestellen we met de hele club voor de Stekkenwal.

Staan we dus donderdag met 4 man bij loket om 13.15 en vragen om passe-partout voor do en vr.
Zegt ie doodleuk dat ze uitverkocht zijn.
Dus losse tickets moeten kopen voor do en vr :X

Yeah right, er is wat aan de hand zegt LCB. Maar wat :?

Donderdag om 13.15 en amper een hond op de tribunes en die PP zijn uitverkocht :?

A-Style TT de boosdoener en moeten alle investeringen terugverdiend worden :?
Echt te weinig PP beschikbaar :?
Hadden die loketmannen slechte zin :?
Hadden wij gewoon pech en hebben jullie wel allemaal een PP kunnen kopen :?

Gaat om loket Stekkenwal naast camping Asserboyscamping.

[me]LCB vindt het maar vreemd[/me]
 
[me]LCB vindt het maar vreemd[/me]
Ik vind de hele TT organisatie steeds vreemder worden, de voorverkoop van kaarten is ook een rommeltje :Y
De zitplaatsen zijn niks....enz enz... B|
Commercieel gedoe ook elk jaar erger :r
 
Wij hebben rond 1400 uur pp's gekocht. Bij 1 loket waren ze idd uitverkocht maar bij de andere loketten waren er nog genoeg.
 
Onze kaarten waren er domweg niet, hoewel de reserveringsbevestiging e.d. alwel bij ons op de deurmat lag. Uiteindelijk dus geen TT gezien.
 
heb de kaarten bij de plaatselijk dealer gekocht in mijn woonplaats
voor stekkenwal. Moet eerlijk zeggen dat ik het een rommeltje vond.
Had nauwelijks (been)ruimte met een tas/helm en jas bij me....

maar de race(s) heeft/hebben het goed gemaakt.
 
Wij hebben rond 1400 uur pp's gekocht. Bij 1 loket waren ze idd uitverkocht maar bij de andere loketten waren er nog genoeg.
Bij welk loket heb jij ze gekocht dan?

Enne, denk ik simpel als ik zeg dat ze dan effe wat van die kaarten naar dat leegverkochte loket brengen :?
Tsjongejongejonge O-)
 
Dus die voorverkoop loopt ook nog niet zo soepel?? B|

Keb verdomme een hele dag met mn reet in het zwarte zand gezeten voor 40 eurries,dat vond ik niet zo leuk -O- ,we zaten bij het nieuwe gedeelte,volgend jaar tribune plaatsen in de buurt van de hoofdtribune,ga me niet nog een dag ergeren B|
 
Dus die voorverkoop loopt ook nog niet zo soepel?? B|

Keb verdomme een hele dag met mn reet in het zwarte zand gezeten voor 40 eurries,dat vond ik niet zo leuk -O- ,we zaten bij het nieuwe gedeelte,volgend jaar tribune plaatsen in de buurt van de hoofdtribune,ga me niet nog een dag ergeren B|
Toevallig zei ik vrijdag tijdens de trainingen tegen me maat,je zal op die kale zeedijk zitten morgen(zaterdag) en het begint te regenen,dat zal me een troep geven,dit naar aanleiding van een groepje duitsers die al zwart van het stof waren :r
 
Ik heb hetzelfde probleem gehad inderdaad. Vond het maar een rare gang van zaken -O- ...

Daarnaast, ná afloop van de MotoGP, was het helemaal een t%^&ngzooitje toen er een ambulance met alle toeters en bellen door de stoet met mensen moest ter hoogte van de Geert Timmer Tribune.

Ik hoop niet dat het een levensbedreigende situatie was, anders was het slachtoffer al drie maal overleden alvorens bij de plaats van bestemming te zijn aangekomen :z .

Echt een drama -O-
 
Ik heb gebeld en mevrouw aan de foon vond het ook maar een vreemd iets.
Zij adviseerde een klachtmailtje te sturen, wat ik dus ook gedaan heb.

Bericht dat het mailtje is ontvangen heb ik inmiddels, nu de rest nog :+

Met de Stekkenwal-kaarten hebben we trouwens geen problemen gehad.
 
Bij welk loket heb jij ze gekocht dan?

Enne, denk ik simpel als ik zeg dat ze dan effe wat van die kaarten naar dat leegverkochte loket brengen :?
Tsjongejongejonge O-)

Bij het loket waar vroeger de haarbocht was, weet niet hoe het daar heet. Het is dacht ik de bedoeling dat daar een grote parkeerplaats en TT world komt.

Anyway, ik loop dus naar zo'n loket. Zitten met z'n 2-en in een hok. Ik vraag een pp, zegt zij: Die zijn op (????) Maar hij heeft ze nog wel. Hij was haar buurman, ze zaten schouder aan schouder in die hut. :X :X ::

Snap jij het dan snap ik het ook. Rare gang van zaken. Het was bovendien aan het begin van de middag en toen was het dus nog helemaal niet druk op het circuit, dus kaarten op leek me al sterk.
 
Bij het loket waar vroeger de haarbocht was, weet niet hoe het daar heet. Het is dacht ik de bedoeling dat daar een grote parkeerplaats en TT world komt.

Anyway, ik loop dus naar zo'n loket. Zitten met z'n 2-en in een hok. Ik vraag een pp, zegt zij: Die zijn op (????) Maar hij heeft ze nog wel. Hij was haar buurman, ze zaten schouder aan schouder in die hut. :X :X ::

Snap jij het dan snap ik het ook. Rare gang van zaken. Het was bovendien aan het begin van de middag en toen was het dus nog helemaal niet druk op het circuit, dus kaarten op leek me al sterk.
Idee dat jij ook ff een mailtje stuurt :?

Zelf weten hoor, maar van mij mogen zoveel mogelijk mensen reageren op de gang van zaken.

Gaat nergens over dit. Ik snap het dus ook niet.
Ben benieuwd wat ik terug gemaild krijg.

Prijzen gaan omhoog, maar de service en baan wordt er niet beter op.

En dan heb ik het nog niet eens over dat stront saggerijnige jong bij de poort die me rugzak ging controleren.
Ik had hengsel vast. Moest ik los laten, anders kon hij niet kijken :?
Vraagt hij wat er in zit. Dus ik zeg broodjes ei en flessies water. Vond ie niet leuk :?

Zal mijn tijd wel weer duren.
 
Antwoord vandaag binnen gekomen. Volgend jaar zal het niet weer gebeuren O-)

Geachte mevrouw E****s,

Uw klacht met betrekking tot het niet meer verkrijgbaar zijn van passepartouts was ons inmiddels bekend. Ook van andere bezoekers hebben wij hier reacties op gehad.
Daar passepartouts normaliter mondjesmaat worden verkocht, is er derhalve een beperkte voorraad die vervolgens verdeeld wordt over verschillende kassapunten.
Gezien de ervaringen van dit jaar zullen wij voor volgend jaar een grotere voorraad passepartouts bestellen.
Voor de WK-Superbike hoeft u zich geen zorgen te maken. Hier zijn voldoende passepartouts beschikbaar.

Wij vertrouwen u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
TT Circuit Assen
 
Terug
Bovenaan Onderaan