passen/meten/draaien/slijpen/lassen/CB450

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij is er ondertussen van af of ziek ik het verkeerd :z :?
dat zie je goed ;) ... alle 450's heb ik inmiddels verkocht.. de onderdelen gaan ook binnenkort (ebay/MP)..

maar het gevaar blijft dat ik teveel projecten binnen sleep hoor :+ al lukt het nu heel aardig eerst alles de deur uit te doen alvorens dezelfde fout te maken..(nee, ik ga er helemaal niet meer aan beginnen!!)

maar dit topic blijft me maar achtervolgen,..de modjes willen hem niet op slot doen !
 
Hey Rogier,

Een neef van iemand bij ons in de club doet classic races met een blackbomber. ik kan even vragen of hij intresse in de onderdelen heeft.

gr,
Nils
 
Hey Rogier,

Een neef van iemand bij ons in de club doet classic races met een blackbomber. ik kan even vragen of hij intresse in de onderdelen heeft.

gr,
Nils
hey Nils, graag ! in éék keer is altijd goed, gaat de prijs ook van naar beneden ;) ..vraag even of hij een 4 of 5 bak rijdt.. da's wel van belang !

(zijn de foto's van je K7 bij jullie clubhuis genomen ?? :} ziet er lekker feestelijk uit, daar kom ik zeker heen !)
 
hey Nils, graag ! in éék keer is altijd goed, gaat de prijs ook van naar beneden ;) ..vraag even of hij een 4 of 5 bak rijdt.. da's wel van belang !

(zijn de foto's van je K7 bij jullie clubhuis genomen ?? :} ziet er lekker feestelijk uit, daar kom ik zeker heen !)

Ik zal morgen even vragen.
De foto's zijn inderdaad bij het clubhuis genomen. En je moet zeker een keertje langskomen. ik laat het wel even weten als er wat te doen is.

gr,
Nils
 
Zo'n mooi topic, daar doe je toch geen slotje op? Pure kapitaalvernietiging!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan