Passen rijden a.s. zomer..

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Mijn maat en ik gaan als alles mee zit passen rijden en zo in Zwitserland a.s. zomer. Zijn er misschien mensen die van een beetje doorrijden houden en mee willen ? Een klein groepje is het beste te doen. We gaan met de tent.Wij rijden op rsv mille en sp-1.Is er animo, ik gooi het maar in de groep.Aan de hand van reacties kunnen we wat op touw zetten. :]
 
Lijkt me ook leuk, maar ben van plan om een paar keer circuit te rijden volgend jaar, en ander krijg ik ook ruzie denk ik ;( ;( ;(
 
Ik ben dit jaar geweest, de beroemde passen, Gotthard, Nufenen,Furka,Grimsel en Sustenpas.

Wij hebben een paar dagen op een camping gestaan in Brig, andere campings in de buurt zijn helemaal niks.
De camping ligt tegen het centrum van Brig aan, leuk stadje met een pleintje met terasjes.
De camping ligt aan de voet van de Simplonpas, heel erg gaaf, zeker de Italiaanse kant.
Vanaf de camping loopt ook een klein weggetje omhoog met hele gave bochten.

Vandaar via de Stevio naar de Dolomieten gegaan.
Prachtige vakantie.
 
Kben ook afgelopen zomer geweest, kheb eigelijk de hele week in de buurt van Lenserheide op de camping gestaan. Alle beroemde passen ook gereden.
 
heee ik ga ook passen rijden van de zomer!!!

ga ik met een kammeraad op vakantie met de motor!!! nog nooit gedaan maar lijkt me toche ZOEPERRRR gaaf :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan