passen twee motoren in een volkswagen bus

hanskawa

Die hard MF'er
16 mei 2005
415
0
capelle aan den ijssel
Hallo

Mijn moeder zit in Frankrijk bij onze kamping met een verlengde volkswagen transporter bus

Nu willen wij naar haar toe gaan en dan weer met haar mee terug naar Nederland rijden. Ze denkt dat ze zelf naar Nederland terug moet rijden 800km en willen als verassing haar ophalen.

Het gaat om twee motoren een vfr 800 2002 en een zx6r 2004.


Wie heeft hier ervaring mee.


Groeten en bedankt hanskawa

www.camping-auvergne.nl
 
Waarom niet gewoon achter haar terug rijden??!

Lijkt me veel leuker...
 
Wat dacht je van deze voor je moeder ??

full
 
nee ze heeft daar 3 maanden gezeten ze mag nu wel weer thuis komen.

het is een dubbelkabine. zal wel ééns zoekken of ik de afmeting kan vinden op internet.




gr hans
 
nee ze heeft daar 3 maanden gezeten ze mag nu wel weer thuis komen.

het is een dubbelkabine. zal wel ééns zoekken of ik de afmeting kan vinden op internet.




gr hans
 
Hallo

Mijn moeder zit in Frankrijk bij onze kamping met een verlengde volkswagen transporter bus

Nu willen wij naar haar toe gaan en dan weer met haar mee terug naar Nederland rijden. Ze denkt dat ze zelf naar Nederland terug moet rijden 800km en willen als verassing haar ophalen.

Het gaat om twee motoren een vfr 800 2002 en een zx6r 2004.


Wie heeft hier ervaring mee.


Groeten en bedankt hanskawa

www.camping-auvergne.nl

oud of nieuw type transporter :?

[me]Sjeik heeft een oud type en wil wel de maten voor je opnemen[/me] echter als het een nieuwe type transporter is dan heeft dat weinig zin
:z
 
Een maat van mij heeft een T3 dubbelcabine, met vakken/schappen aan beide zijkanten (bedrijfsbus). Hij heeft er altijd 2 crossers instaan dat gaat prima. Lijkt me dat je in zo'n ding zonder betimmering dan ook wel 2 gewone motoren kwijt kunt :?
 
Wij hebben thuis een normale Transporter met enkele cabine en we hebben een uitneembaar motor-rek erin zitten, waar je het voorwiel van de motor in vast zet. Eerst had dit motor-rek drie plaatsen voor voorwielen (2 naast elkaar of 1 in het midden), maar het was simpelweg niet goed mogelijk om 2 fietsen tegelijkertijd goed vast te zetten. De ogen in de vloer en aan het rek zaten te 'recht' onder de motoren om het geheel stabiel vast te zetten. Dus buiten het feit of die verlengde Transporter met dubbele cabine lang genoeg is, zou je je ook moeten afvragen hoe je de motoren wil gaan vast zetten.
 
Hallo

Mijn moeder zit in Frankrijk bij onze kamping met een verlengde volkswagen transporter bus

Nu willen wij naar haar toe gaan en dan weer met haar mee terug naar Nederland rijden. Ze denkt dat ze zelf naar Nederland terug moet rijden 800km en willen als verassing haar ophalen.

Het gaat om twee motoren een vfr 800 2002 en een zx6r 2004.


Wie heeft hier ervaring mee.


Groeten en bedankt hanskawa

www.camping-auvergne.nl
misschien met 1 motor erheen rijden?? die moet er toch wel inpassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan