passende biker kleding

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.980
28
vlaieland
Past er hier iemand zijn kleding aan aan de kleur van de motor?
Dus letten jullie erop of de kleur niet vloekt.
Ik zie soms wel een een biker op een chopper rijden met alle aandacht voor details voor zijn chopper.Franjes aan het stuur en het zadel met veel chroom.

Maar dan zie je dat de kleur van de jas vloekt met de tank.Zonde vind ik dat.een biker moet op de juiste biker outfit letten vind ik.
 
jezus zeg, ik dacht dat chopperaars stoere mannen waren, het lijkt nu wel het margriet forum.


pffffffffffffffffffffffffffffffffff

trut
 
of mss een struisvogel voor de snellere mensen hiero..

een honda cbr struisvogel
yamaha struisvogel r10



O-) :+
 
_O- Dit is echt lagguh!

Maar je hebt wel gelijk: de tupperware-rijders in de andere topics hebben hun pak met bijpassende helm dat matched met hun kuip. :Y

Ik pas mijn kleur iig wel aan de motor aan: donkergrijs/zwart en zo mogelijk een zwarte motorbroek/jeans-blauw. Me schoenen zijn gewoon zwart-Harley Davidson leasure met versterkte neus en oranje veters :o - maar dat valt niet erg op.

Kleuren zijn erg belangrijk voor mannen: je ziet nooit een man in een mint-groene Nissan Micra met roze overtrek stoelen zitten! :P
 
_O- Dit is echt lagguh!

Maar je hebt wel gelijk: de tupperware-rijders in de andere topics hebben hun pak met bijpassende helm dat matched met hun kuip. :Y

Ik pas mijn kleur iig wel aan de motor aan: donkergrijs/zwart en zo mogelijk een zwarte motorbroek/jeans-blauw. Me schoenen zijn gewoon zwart-Harley Davidson leasure met versterkte neus en oranje veters :o - maar dat valt niet erg op.

Kleuren zijn erg belangrijk voor mannen: je ziet nooit een man in een mint-groene Nissan Micra met roze overtrek stoelen zitten! :P

Ik denk dat deze 2 daar wel voor in aanmerking komen. :Y

homo.jpg
 
Gewoon zwart, past overal bij.

Maar ik kan mij voorstellen dat als je met franjes aan je stuur rijdt, je gewoon wat gevoeliger bent voor kleurcombinaties en de laatste motorkleding-mode.
 
Terug
Bovenaan Onderaan