Passende motor bij mijn lengte (202 cm)

Ron_Dinie

Rookie
29 aug 2001
3
0
Oss
Graag zou ik advies willen hebben. Een jaar of vier geleden heb ik mijn eerte motor gekocht. Een Kawasaki 450 LTD. Ik heb deze motor puur gekocht op uiterlijk: zwart, chopper en veel chroom. Heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. Inmiddels ben ik vele rij-ervaringen rijker en ben op zoek naar iets nieuws. Iets wat eigenlijk bij mijn lengte past. Ben meer dan 2 meter lang. Momenteel komen mijn knieschuiven boven de tank uit, dus op de keper beschouwd is het \'geen porem\'. Ben een rustige rijder. Rijd dagelijks naar mijn werk (heenrit zo\'n 16 kilometer) en in de zomer wil ik wel eens een paar tochtjes van zo\'n 80 kilometer maken. Wie kan mijn van een goed advies voorzien? Bij voorbaat dank
 
Ron: veel hangt natuurlijk af van wat je wil.
Je reed chopper en bent tevreden maar wil je nog een shopper?
We kunnen je trouwens veel info geven (noujah, hopelijk) ;) maar de engie manier is toch gewoon weer erg veel proefritjes hoor.
 
Je wilt weer een custom? (Choppers bouw je zelf) Dan wordt het toch een wat zwaardere (>800cc). Die zijn gewoon wat groter waardoor het allemaal wat beter past.
Wil je ook info over andere typen motoren moet je maar een gil geven.
 
Ga gewoon eens een middagje proefzitten bij verschillende dealers, dan krijg je een goede indruk van welke motoren passen bij je lengte.
 
We hebben hier nog zo\'n end op het forum ronlopen (Unstable ?) wie weet kan die je helpen.
 
Ahoi!

Ben ook about 2 meters en absoluut custom-o-fiel.
Beetje fijne motor is óf een Dragstar óf een Vulcan mét highwaysteps of beter forward-controls.
Natuurlijk met vorige sprekers eens dat een beetje bak-en-braad restyling ook wonderen doet..
Gewoon eens proberen met een testrit of zo. Wanneer het wat lijkt kijk je of je zo\'n machine ergens huren kunt. Dan heb je een compleet beeld van de motor en zijn eigenschappen. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan