Passende uitlaat gezocht

Sturmy

Rookie
29 apr 2018
20
0
Eelderwolde
Beste mf'ers,
Ik zoek een demper voor mijn rmz 250 uit 2007, alleen nu kan ik geen passende vinden. Heeft iemand van jullie dezelfde motor? En welke demper zit hierop?
 
Staat hier wellicht iets tussen? Wel even oppassen dat je de juiste demper uitkiest, jaren staan achteraan. Bij sommige moet je er even op klikken om de volledige jaartallen te zien.

Suzuki RMZ250
 
Staat hier wellicht iets tussen? Wel even oppassen dat je de juiste demper uitkiest, jaren staan achteraan. Bij sommige moet je er even op klikken om de volledige jaartallen te zien.

Suzuki RMZ250
Stond genoeg bij, alleen niet een yoshi rs4 voor mijn bouwjaar, enig idee of die wel te krijgen zijn voor een 2007?
 
Zou je hem passend kunnen maken?

Dat weet ik zo niet, wie weet dat de eerste website van Bolski/uitlaatstore je hiermee kan helpen als je contact met hen opzoekt.
Waarom moet het persé een RS4 zijn? Zou het niet beter zijn om een vergelijkbare uitlaatdemper te kiezen?
 
Dat weet ik zo niet, wie weet dat de eerste website van Bolski/uitlaatstore je hiermee kan helpen als je contact met hen opzoekt.
Waarom moet het persé een RS4 zijn? Zou het niet beter zijn om een vergelijkbare uitlaatdemper te kiezen?
Ik zal ff kijken, ik vind de rs4 er gewoon heel erg dik uitzien
 
Heeft iemand van jullie ook enig idee wat voor uitlaat dit is? De uitlaatbocht is een yoshi, maar de demper staat niks op.
 

Bijlagen

  • DSC_0487.JPG
    DSC_0487.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 11
  • DSC_0486.JPG
    DSC_0486.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 11
  • DSC_0401.JPG
    DSC_0401.JPG
    528,3 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot_20181226-131259.png
    Screenshot_20181226-131259.png
    291 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan