past 2002 achterkant R1 ook op model '98??????????

BIKERboy

Die hard MF'er
20 nov 2002
552
0
venray
hey ik heb een vraagje voor de R1 kenners....

past de achterkant van een 2002 R1 ook op een R1 van '98???
zoniet is dat dan zonder al te veel moeite passend te maken?

ik vind de 2002 achterkant echt super, heb al rondgevraagt voor een undertail maar die zijn mij te duur.

alvast bedankt, greetz BIKERboy
 
ben niet van plan om een nieuwe te kopen hoor....

eerder een tweedehandsje met flink wat schade :)

als iemand trouwens een R1 kont te koop heeft met schade laat het mijdan maar weten (wel 1 met die led lampies achterin)
 
Geloof niet dat het gaat passen met heel veel werk mischien , het subframe is flink gewijzigd en waarschijlijk ook de ophangpunten. :X

Maar als je het toch gaat proberen wens ik je veel succes .
 
Hij probeert je duidelijk te maken dat een undertail goedkoper is dan een complete achterkant van een 2002 R1. PLUS dat je daar (aan de 2002 achterkant) ook nog eens VEEL meer werk aan hebt.



probeert ie een beetje raar duidelijk te maken maarja...ik zal het wel verkeerd opvatten.

kijk een undertail koop je denk ik niet zo gemakkelijk voor wienig geld.
en ik dacht misschien een flink beschadigde achterkant van het nieuwe model wel, maar als het heel veel werk is begin ik er niet aan.

evengoed bedankt voor de reacties
 
Het is ook niet alleen zozeer die kont maar er komt nog een achterlicht bij, als de kont schade heeft zal het licht toch minimaal kapot zijn. Maar bij gezocht en gevonden staat een monozit voor een R1 misschien is dat wat voor je met zo'n universeel led achterlicht.
Is maar een idee hoor.

Hier het zitje:
Te Koop : single seat R1 '00/'01

En hier de lamp:
Gezien bij HvWijk motoren: LED achterlicht €59,-
 
Laatst bewerkt:
heey Maximum, waar haal je een undertail voor 200 euro dan?
en heb je daar heel toevallig een foto'tje van.
ben namenlijk wel benieuwd.
Is die van mij ook goed :? (is dezelfde als die van Maximum)

@chterk.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan