past dat

gsxr750w telefonica

Die hard MF'er
22 apr 2004
622
0
rotterdam
past een blok van een suzuki gsxr750w uit '97 op een motor van hetzelfde type uit '93
en is het omwisselen van een blok moeilijk graag een paar tip
vast bedankt!
 
Een W uit '97 bestaat niet. De jongste (WS) is uit '95.
Dat blok zou qua afmetingen/ophangpunten gelijk moeten zijn als een '93-er (WP), op de cilinderkop-motorsteunen na (vanaf '94). Daarvoor ontbreken op je '93-er frame de bevestigingspunten. Maar afgezien daarvan zouden volgens mij de W-blokken onderling ('92 -> '95) moeten passen.

Betreft jouw '97-er geen W-Gixxer maar een SRAD (vanaf '96), dan vergeet 't maar.

Ervaring heb ik er (gelukkig }) ) niet mee, dus tips kan ik je niet geven.

Suc6.
 
mijn blok is namelijk in de soep gelopen en nou had ik een oproep gedaan bij een motorsloperij en die vertelde dat hij het zelfde als mijn type had liggen maar dan van 97
maar m.a.w probeerd hij me een oor aan te naaien
thanx voor je reactie
 
Misschien issie in '97 op (NL-)kenteken gezet? Als 't een W-blok is, zou 't moeten kunnen (naar mijn mening).
Nogmaals: volgens mij zouden alle W-blokken in alle W-frames onderling moeten passen (op de genoemde cilinderkopsteunen na).
 
Misschien issie in '97 op (NL-)kenteken gezet? Als 't een W-blok is, zou 't moeten kunnen (naar mijn mening).
Nogmaals: volgens mij zouden alle W-blokken in alle W-frames onderling moeten passen (op de genoemde cilinderkopsteunen na).
 
Ik heb begin dit jaar een blok gekocht bij boonstra, en volgens mij had hij er nog een liggen. Voor e rest wordt het flink zoeken, en flink betalen, ze vragen 8/900 euro voor zo`n blok.

Wat is er naar de klote, ik heb nog wel wat onderdelen liggen
 
Ik heb begin dit jaar een blok gekocht bij boonstra, en volgens mij had hij er nog een liggen. Voor e rest wordt het flink zoeken, en flink betalen, ze vragen 8/900 euro voor zo`n blok.

Wat is er naar de klote, ik heb nog wel wat onderdelen liggen
 
Ik heb begin dit jaar een blok gekocht bij boonstra, en volgens mij had hij er nog een liggen. Voor e rest wordt het flink zoeken, en flink betalen, ze vragen 8/900 euro voor zo`n blok.

Wat is er naar de klote, ik heb nog wel wat onderdelen liggen
volgens de garage die er het laatst naar gekeken heeft zijn er ws 3 lagers van mijn zuigers kapot
(hoe heet dat nou ook alweer)
krukaslagers?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan