Past een motor door een deuropening?

Easy Frankie

Die hard MF'er
21 aug 2003
552
0
Amsterdam
Hoi,

Dit topic mag dicht zodra ik een antwoord heb... Want het is nogal een one-issue topic.

Het zou handig zijn als ik een motor in de box onderin de flat kwijt zou kunnen. Ik hoef vrijwel geen draai te maken. Het is dus gewoon dooropening door en klaar. Gaat dat lukken?
 
Ja, spiegels naar binnen duwen en gaan met die banaan ;)

Uh, tenzij je een harley hebt met zo'n belachelijk breed stuur...
 
Hoi,

Dit topic mag dicht zodra ik een antwoord heb... Want het is nogal een one-issue topic.

Het zou handig zijn als ik een motor in de box onderin de flat kwijt zou kunnen. Ik hoef vrijwel geen draai te maken. Het is dus gewoon dooropening door en klaar. Gaat dat lukken?

Ja allemaal, behalve de ducati multistrada })
 
Meten = weten. Meet je motor op en de dagmaat van je deurkozijn. De rest spreekt voor zich lijkt me.


Nou, het punt is dus dat ik graag een motor wil kopen, maar dat ik dan wel moet weten of ik hem kan stallen. Als het beneden niet lukt moet ik wat anders bedenken, als het wel zou lukken dan komt die motor sneller in zicht :)
 
Ligt aan de breedte van de deur .............

standaardmaten lopen uiteen van 81,5cm, 88,5cm, 91,5cm tot 101,5cm.

Dus zoals al eerder genoemd: meten = weten
 
Heb ik niet!

Het is de buiten deur, en dan bijna recht daar tegenover de boxdeur.
Ik heb echt geluk, want twee andere boxen zitten linksaf achter de naar binnen draaiende buitendeur en voor de box rechts zou ik een strakke bocht naar rechts moeten maken en dan weer naar links.
 
ik zet mijn motor elke dag in de schuur (en haal hem ook elke dag er weer uit :P )
met een gewone deur-opening (ZX6R)
maar zoals gezegd, meten = weten
 
Bij mij past ie wel door de deur, krijg hem alleen de twee trappen er voor niet op. De trappen afzonderlijk wel maar de draai van de eerste naar de tweede trap niet. |(
 
ok, je kunt hem er recht insturen. maar kun je hem er ook weer uitkrijgen zonder al je lak aan gort te schuren?
 
Toen ik vroeger op een flatje woonde, had ik ook een berging op de begane vloer. Ik hoefde ook geen draai te maken. Ging allemaal perfect. Gewoon doen!
 
Mijn VFR past door de voordeur, alleen spiegels naar binnen...enige "probleempje" is het draaien, want dan moet je nogal vaak steken, maar dat is in jou geval niet aan de orde...
 
Terug
Bovenaan Onderaan