past er een motor in deze bestelbus

&Je moet er niet ineens een voorwerp bijhalen eejjj... :P
Scherp blijven! Anders kunnen ze iedereen wel mod maken... :+
;)
|(
Ik dacht ook even een intelligente opmerking te maken zonder te lezen. :$

Ze kunnen beter jou mod maken -O-
 
Gewoon een stukje ongevraagde aanvullende informatie. Gewoon om alvast eventuele vragen uit te sluiten. Niks mis mee dus.
Regeren is vooruitzien O-)
Shit, dát had ik moeten zeggen.
Tis net als op het werk. Telkens als ik het kantoor van de baas weer uit loop, denk ik dat ook. -O-
 
Laatst bewerkt:
|(
Ik dacht ook even een intelligente opmerking te maken zonder te lezen. :$

Ze kunnen beter jou mod maken -O-
Als ik naar onderstaande opmerking kijk, dan lijkt het me wel beter...
Het is dat ik het al zo druk heb, maar anders... ;)
Shit, dát had ik moeten zeggen.
Tis net als op het werk. Telkens als ik het kantoor van de baas weer uit loop, denk ik dat ook. -O-
Dat had ik vroeger ook, tot ik zo slim was om de baas te vertellen dat ik zijn stoel wilde kopen en de rest er gemakshalve maar bij. Sindsdien heb ik geen last meer van het "ik had dat moeten zeggen" gevoel... al moet ik nu wel weer nadenken als ze bij mij binnen komen lopen... ;)
 
Gewoon een stukje ongevraagde aanvullende informatie. Gewoon om alvast eventuele vragen uit te sluiten. Niks mis mee dus.
Regeren is vooruitzien O-)

Hij is de 100 km/u sectie vergeten bij Antwerpen, de 90 km/u sectie vergeten bij Brussel en de stukjes 50 km/u en 70 km/u om op de E411 te komen. Het gedeelte van 110 km/u bij Thionville, evenals het stukje 90 km/u aldaar, het 110/90 km/u gedeelte bij Metz en de geldende 110 km/u bij Nancy. Ook de snelheidsbeperkingen bij de grensovergangen is hij vergeten, de 90 km/u secties geldend voor auto's met een AHW er achter bij de afdalingen van de diverse bergen, de snelheidsbeperking bij de tolweg na Nancy, om maar te zwijgen van de diverse binnendoorwegen vanaf de A31 bij Beaune, naar het huisje van m'n ouwelui aan de D985... -O-

Kijk, als hij dan toch aanvullende info wil geven, dan moet ie dat wel volledig doen! Gezien het feit dat regeren vooruit kijken is, was de locatie waar ik heen rij een eitje om te weten... })



:+
 
Ik rij in een vito 109CDI dubbelecabine.

Heb al 2 motoren in verhuisd

1- Suzuki vx800
2- honda CB600F

Schijn erin zetten van hoek naar hoek
Vastzetten en er kan niks gebeuren

Spreek uit ervaring

Succes ermee
 
Laatst bewerkt:
mensen posen ! Vond dit wel een mooi zwarte markt-topic psst motor kopuh voor weinag.. (heb helaas geen bussie)
 
In mijn Chevy Astro past zelfs een motor, en dat is echt een kort busje. ('t ken ook maar nét)

mostroinastro.jpg


MarcoAstro.jpg
 
Ik heb mijn Shadow ook opgehaald in een Vito nieuwe type. Qua lengte ging het makkelijk, maar mijn spiegels en het windschermpje moesten er wel af.
 
De Vito heeft in het nieuwe type 2 lengtes,let daar wel op als er een DC in zit.Zonder DC past hij altijd.
 
Nice! Ik ben ook zoekende naar een klein busje waar een motorfiets in past. En dan geen Transporter b.v.....
Maar het liefst zo klein als mogelijk, dat er net nog een motorfiets in past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan