Past originele uitlaat van SP2 op SP1?

iwanair

Rookie
11 feb 2008
2
0
Beste mensen, kan iemand mij vertellen of de originele uitlaten van een SP2 ook op een Sp1 passen?
Ik heb onlangs een VTR SP1 gekocht met mooie open ARROW uitlaten eronder. Nu wil ik ook de originele standaard uitlaten erbij hebben voor dagen op het circuit en naar Assen bijvoorbeeld. Ik kan nu van iemand de originele uitlaten van een SP2 overnemen maar niemand kan mij vertellen of dit ook gaat passen. Hoop dat iemand van jullie het weet!

Alvast bedankt! :}
 
Beste mensen, kan iemand mij vertellen of de originele uitlaten van een SP2 ook op een Sp1 passen?
Ik heb onlangs een VTR SP1 gekocht met mooie open ARROW uitlaten eronder. Nu wil ik ook de originele standaard uitlaten erbij hebben voor dagen op het circuit en naar Assen bijvoorbeeld. Ik kan nu van iemand de originele uitlaten van een SP2 overnemen maar niemand kan mij vertellen of dit ook gaat passen. Hoop dat iemand van jullie het weet!

Alvast bedankt! :}
Voor zover ik weet past het niet. De SP2 heeft een andere achterbrug waardoor de bochten daar omheen anders zijn.
 
Beste mensen, kan iemand mij vertellen of de originele uitlaten van een SP2 ook op een Sp1 passen?
Ik heb onlangs een VTR SP1 gekocht met mooie open ARROW uitlaten eronder. Nu wil ik ook de originele standaard uitlaten erbij hebben voor dagen op het circuit en naar Assen bijvoorbeeld. Ik kan nu van iemand de originele uitlaten van een SP2 overnemen maar niemand kan mij vertellen of dit ook gaat passen. Hoop dat iemand van jullie het weet!

Alvast bedankt! :}
nee past niet maar ik had een originele te pakken op ebay voor 78 euri compleet, meld je ff aan bij het sp1 en 2 topic onder sport misschien heeft iemand wat liggen daar.
gefeliciteerd met je motor *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou da's mooi! Bedankt allemaal voor jullie antwoord en Jeroen bedankt voor de link.
Heb gebeld en ga ze vanavond ophalen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan