Pastoor schokt motorrijders

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Pastoor schokt motorrijders.

Een provocatie zonder respect voor het onschuldige motorslachtoffer :(

Op zaterdag 17 augustus 2002 nam men afscheid van Dries Spenninck. Dries was een sportieve en sociale man die een hart had voor motorrijden. Tijdens zijn uitvaartplechtigheid vond pastoor Leplae het nodig om de motorrijders en automobilisten de les te spellen zonder één woord van respect noch medelijden voor de familie noch het slachtoffer.
Klik hier voor meer...
www.mag.be/pastoor_schokt_motorrijders.htm
 
Ik kan me hier niet echt druk over maken. Vervelend voor de familie, verder zal het me aan m'n reet roesten wat een of andere pastoor vindt... :z :z :z
 
Die eikel zat constant hints te geven dat het de jongen z'n eigen fout was alhoewel het gerechtelijk onderzoek uitwijst dat ie niet in fout was en hij vond het nodig om de aanwezige motorrijders erop te wijzen dat ze beter hun geld zouden geven aan de arme mensjes ipv het aan zo'n zielige motor te kopen en daarmee rond te rijden :j Voor hem kunnen we allemaal beter met de fiets gaan :j :j :j
Ze hebben ondertussen al olie op z'n stoep en voor de kerkpoort gegoten, de verongelukte motorrijder z'n vader was 1 van de brandweermannen die het mocht opruimen ;(
 
Motoren zijn een kapitaal aan moordwapens, waarmee je eten kunt kopen voor de armen.
Voor het geld wat die kerken kosten kun je ook veel eten kopen voor de armen. |(

Ik ben het wel met Maximum eens. *D Misschien tijd voor die pastoor om zijn idool te gaan bezoeken...
 
Kan je ook wel gaan lopen zeuren dat het geloof ook soms niet deugt...

Tss, zo blijven we aan de gang. En ontslag is ook wel een klein beetje overdreven, niet :?
 
Pastoor schokt motorrijders.

Een provocatie zonder respect
voor het onschuldige motorslachtoffer
Op zaterdag 17 augustus 2002 nam men afscheid van Dries Spenninck. Dries was een sportieve en sociale man die een hart had voor motorrijden. Tijdens zijn uitvaartplechtigheid vond pastoor Leplae het nodig om de motorrijders en automobilisten de les te spellen zonder één woord van respect noch medelijden voor de familie noch het slachtoffer.

Volgens de pastoor :

Motorrijden is een te dure hobby, ze zouden beter een fiets kopen.
Motoren zijn een kapitaal aan moordwapens, waarmee je eten kunt kopen voor de armen.
Er is zoveel miserie, honger en nood in de wereld en zij gaan hier een beetje roem-roem doen met hun glansmachines.
Die rouwende motards staan daar te blèten als een kind waarvan je het speelgoed afnam.
=================================================

heeft die schijnheilige dat echt gezegt???

mijn argument tegen de pastoor:

a. het is Gods wil dat wij motoren kopen en rijden
b. het gods wil dat die armen niet voldoende/geen eten hebben
c. verbeter de wereld begin bij jezelf!
 
Wat een eikel zeg die pastoor. Hij zou toch beter moeten weten. En dat tijdens het afscheid van een motorrijder.

Trouwens in die brief eronder staat een rare zin:
Elke limiet heeft een grens. :? :?

En limiet is toch een grens??
 
Wat een eikel zeg die pastoor. Hij zou toch beter moeten weten. En dat tijdens het afscheid van een motorrijder.

Trouwens in die brief eronder staat een rare zin:
Elke limiet heeft een grens. :? :?

En limiet is toch een grens??
maar elke limiet heeft zijn grens :9
 
Wat een *** zeg omdat te doen bij een afscheid van een medemens en collega motorrijder..

En meer kan ik er niet van maken hopelijk zijn er veel mensen op 28 september
 
:r Fuck em all damn catholics, ik heb een kerel in een jurk nog nooit serieus genomen (nee, ik leg de klemtoon niet verkeerd!!!)
 
weer zo'n pastoor die het beter weet.

kerk en goddienst is een achter haalt iets.
de mensen voor de gek houden en laten knielen voor een beeldje :j .

de goddienstwaanzin heeft in de loopt der tijd al meer doden op zijn geweten dan er ooit nog door het verkeer kunnen vallen, dus waar zeurt die man over .

er zijn hele volksstammen uit gemoord in de wereld omdat ze voor het verkeerde beeldje knielde :( .
 
Laatst bewerkt:
mocht ik woensdag mijn rijbewijs halen en mijn motor op tijd voor elkaar krijgen zal ik hemel en aarde bewegen om er te zijnop 28 september.
(is tevens goed voor de rijervaring)
En bij een geloofs overtuiging hoort volgens mij ook respect voor andere.Maar ja,dat is persoonlijk he?
 
Laat die hufter een pastorie beginnen in Teheran.
Of terug naar Rome, Coloseum weer openen, wordt hij samen met een stel leeuwen de eerste act :j



 
Laatst bewerkt:
De kerk uitgooien die klootzak... nooit gehoord van naastenliefde?

Ga toch lekker naar Afrika dan, maar hij blijft ook lekker in Europa zitten.
 
Mensen, zouden we het geloof zelf er buiten kunnen houden? Het gaat hier om het feit dat iemand bijzonder gevoelloos heeft gehandeld en dat is iets wat je in zo'n functie niet kan/mag doen. Daarom vind ik dat ontslag niet uitgesloten mag worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan