Patrick stelt zich voor :)

Duciedriver

MF'er
15 okt 2021
94
133
Schaffen
Facebook
Instagram
Hallo mede MF'ers,

Even voorstellen: Patrick, 42, woonachtig in Brabant en sinds kort aan het lessen.
Ik ben écht een rookie want ik weet vrij weinig van motoren en tot 3 weken geleden had ik zelfs nog nooit op zo'n ding gezeten.
Maarrr...ik ben volledig verkocht sinds de eerste les! Dat gevoel wanneer je door de bochten zoeft, het snelheidsgevoel, ik ben om.
Sinds jaar en dag weet ik al wel dat áls ik ooit m'n rijbewijs ging halen dat er een Duc zou komen, dus dat zal 'm wel gaan worden (welke? ik denk een Monster 8-))

Maar nogmaals, ik heb nul kennis en ervaring dus ik ga voorlopig lekker lessen en hier lezen!
 
:W Patrick
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
wel leuk dat je dan een scooter als naam hebt gekozen _O-

Succes met lessen ( hebben we ook een apart topic over ) en leuk dat je erbij bent
 
Het rijbewijs is nog niet binnen, maar de motor al wel 8-)

MIjn eerste motor! Een 620S i.e. uit 2002 met veul kilometers. Niet de allermooiste (ik weet nog niet wat ik nu van alle aftermarket onderdelen moet denken) maar rijdt als een tiet en dan dat geluid...wat een apparaat. Daarbij een mooie kans om motortechniek te leren kennen (ik ben een noob).

Op naar heel veel geweldige trips!

Duc.jpg
 
Het rijbewijs is nog niet binnen, maar de motor al wel 8-)

MIjn eerste motor! Een 620S i.e. uit 2002 met veul kilometers. Niet de allermooiste (ik weet nog niet wat ik nu van alle aftermarket onderdelen moet denken) maar rijdt als een tiet en dan dat geluid...wat een apparaat. Daarbij een mooie kans om motortechniek te leren kennen (ik ben een noob).

Op naar heel veel geweldige trips!

Bekijk bijlage 1820846
Rijbewijs nog niet gehaald, duurt dat zo lang tegenwoordig. Nou in ieder geval succes. En zo'n Monster, ja dat heb wel wat. :t
 
Tussen examen en herexamen (tja..) zitten 3 maanden. Tussen ABV en AVD zat ook al bijna een half jaar. 'Even snel' je rijbewijs halen is er echt niet bij vandaag de dag.. In ieder geval dank en dank 😁
 
Daar wordt je niet vrolijk van. En dan heb je het niet eens over de kosten |(

Blij dat ik het gehaald heb toen ik nog een jong manneke was :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan