Patrick V stelt zich voor

Patrick V

MF'er
23 feb 2007
49
0
Zwammerdam
Hallo allemaal, ik ben Patrick Verduijn ik wordt aanstaande zaterdag (12/04/2008) 19 jaar oud. Ik studeer of ga naar het ROC Midden Nederland in Utrecht voor motorvoertuigen en klein bedrijf niveau 4.

Ik kloot sinds mijn 13de levensjaar aan brommers en alles wat een beetje voor uit wil,daar heb ik dus genoeg geld/tijd/moeite in gestoken.

Bijvoorbeeld

tsxverkoop1qb1.jpg


en van dit

garegpr2vo3.jpg


Naar dit

foto1keer2dc4.jpg


En dan naar dit

hpim2897fi0.jpg


En dan ga je het ook goed opvoeren en krijg je dit (immitatie keihin,wou wel eens "haperen" zie 6de versnelling)

patrickin4.png


en dat resulteerd in dit ;) (SBO sprint seizoen 2007)

burnii5.jpg


maar goed

Ik ben sinds februari in het bezit van mijn lichte motorrijbewijs. Nu heb ik een Suzuki GSX 250 E uit 1981 waar ik met plezier op rond tuf ook al zijn mijn verscheidende race brommers sneller...

In iedergeval werd ik vorige week opgebeld door een vriend van mij. Deze jongen heeft in Spanje gewoont waar hij een zx9r uit 2004 gekocht had. Nu is hij sinds 2 jaar terug in nederland, en dus de zx ook. Hij woont vlak bij een gracht(nu denk je waar heeft hij het nou weer over?) dus een paar jongens vonden het leuk om zijn super mooie zx in top conditie de gracht in te gooien....

Nu heeft hij zelf flink wat gedaan aan dat ding zo als de ecu vervangen en verschillende sensoren.. de motor liep dan ook vorig jaar liep dat ding nog na dat hele gebeuren.

Op het moment doet de motor dus helemaal niets en is hij het helemaal zat. Dus hij heeft de zx aan mij gegeven....

ik zit dus met meerdere problemen helaas:P

-Loopt niet waterschade(electra)
-Spaans kenteken
-Niet in orde om door de keuring te komen denk aan spiegels knipperlichten etc

maar goed het kost mij dus niks, de motor dan

dus ik zat aan de volgende opties te denken

-invoeren in nederland
of als dat niet lukt
-gebruiken als circuit fiets

Mvg Patrick
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan