pats! boem! Onderuit met de motor.....;(

als een bocht knijpt en je redt het niet dan kan je niet rijden
of je gaat er te hard in of er is niet goed gekeken
blijft klote wat er gebeurd is
ik zeg dus ook niet dat de topic starter niet kan rijden maar meer een reatie op bovenstaand
Beetje heel erg kort door de bocht geredeneerd, vind je niet? Bij bochten is het sowieso een kwestie van snelheid en kijken, dus iedereen die in een bocht onderuit gaat kan niet rijden volgens jou |(
 
Teruggaan is zeker verstandig. De situatie ter plekke zien geeft meestal een idee wat en waarom het fout is gegaan, en het deze keer halen van de bocht (ik neem aan dat je niet van plan bent om weer onderuit te gaan :P ) geeft meer zelfvertrouwen dan een paar honderd kilometer over andere wegen.

Nogmaals beterschap en veel succes!
:^

En niet te lang wachten, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het vaak wordt.
 
Luchtfoto van de betreffende bocht. Weet iedereen tenminste waarover het gaat... :P

full


'k vind het zelf een heerlijke bocht om te pakken. :]
 
Ik heb vandaag de bocht voor het eeerst eens bekeken. Ik kan dus niet geloven dat ik in die bochtencombo onderuit ben gegaan! Ziet er helemaaal niet lastig uit! Ok, het was vochtig...en mijn profiel was ietsje minder (1.8mm) dus dat kan het zijn....

maar een eigen fout kan ik zo niet plaatsen....is wel meest waarschijnlijke, maar blijft gek.
 
dieselspoortje is heel waarschijnlijk. klotst nogal in de tank als de vrachtwagens deze bochtencombi rap nemen...

verder, tsja kan het vanalles geweest zijn, van te hoge snelheid tot troep op de weg tot een vastloper van je blok. misschien zelfs wel een klapband who knows....
 
Terug
Bovenaan Onderaan