pats! boem! Onderuit met de motor.....;(

Wino

Die hard MF'er
30 jan 2004
513
0
Arnhem
Afgelopen vrijdag reed ik ergens op de A50 vlak bij Arnhem naar Nijmegen, vlieg ik onderuit op de motor!! Helaas kan ik me helemaal niks herinneren van het hele voorval, behalve een telfoongesprek (na het ongeval) met een toffe peer die eerste hulp had verleend direct na het ongeval. das das weer toppie!!

Wat minder toppie is: MIjn motorpak is echt helemaal naar de philisteinen, jas in 2-en geknipt door het ziekenhuis!! Ik heb sneeen in mijn kop, terwijl er wel nog een helm overheen zat....heel vreemd. Mijn motor heeft betere momenten meegemaakt....

Ok, ik heb mazzel gehad...die vangrail heeft alleen maar mijn sleutelbeen gebroken, dat valt best mee al met al!

Enige info die ik weet nav dat ongeval: het was een afslag van de snelweg richting eindhoven/nijmegen (vanaf Hengelo) met een knijpende bocht waar volgens de politie wel meer motors onderuit gingen....

ouch! Mijn lijf heeft nog weekje nodig om bij te komen zeg....
 
ja is kut man. diesel zie je niet, je ligt plotseling en als je dan zo terecht komt dat je je niets meer kan herinneren zul je het nooit weten.
sterkte met je herstel, ik vrees dat een sleutelbeenbreuk langer duurt dan een week '(
en je verzekering, cought die de poen op?
 
en KLPD agenten zijn nogal blind heb ik gemerkt..
ze glijden met hun auto nog bijna tegen jou aan en dan nog beweren "gladheid ? hoezo ?"...
 
"hier gaan wel meer motorrijders onderuit" <-- oh lekker geruststellend. "oh als hier meer motorrijders onderuitgaan dan kan ik dat ook wel!"

flinke pak duiten en hoppah je motor is weer in orde..

sterkte met herstellen..
 
nou lekker is dat '( succes met de schade aan jezelf, zal nog wel ff flink zeer doen, en schade aan je fietsie. zolang je zelf maar weer 100% in orde komt ;)
 
jeetje wat een verhaal man. Kan je je nog herinneren hoe hard je onderuit ging.
Moet een flinke klapper geweest zijn...
Is het niet zo geregeld als er diesel of wat voor troep dan ook op de weg ligt, je de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen voor je schade?

Succes iedergeval met je herstel.
 
Ai, altijd k*t om te horen dit.

Sterkte met het herstel
 
oei oei oei.
Succes met het herstel en ik denk dat je wel iets langer nodig hebt dan 1 weekje om je lijf weer in orde te krijgen.
Morgen wakker worden en denken dat je door een vrachtwagen bent aangereden, van de spierpijn! Maar goed, je bent er idd redelijk vanaf gekomen. Het is idd een verradelijke bocht, maar ik neem aan dat het niet de eerste keer is dat je die neemt...

Nogmaals succes!
 
Helemaal frustrerend als je er dus niets van hebt kunnen leren! :( Je weet immers niets meer...

Maar zoals je zelf al zegt kun je inderdaad blij zijn dat je pak en helm hun werk hebben gedaan!

Veel beterschap!
 
Kut man!
ik ben laatst ook onderuit gegaan (met lage snelheid), maar gelukkig niet met jou gevolgen!
veel succes met het herstel (aan je jou en je motor)
 
Ja, ja, hier zijn wel meer motoren onderuit gegaan....
Zeker een stuk weg met verrot wegdek, zoals ook voorkomt op het prins Clausplein bij Den Haag.
Wat doen "we" eraan? Voorlopig niks.
Oh ja, op dat plein hebben ze er maar gauw een paar bordjes neergepoot "gevaarlijke bocht" en max. 70 km/h. Dat overigens pas na een paar ernstige klappers, ook met dodelijke afloop...
Dan ben je tenminste gewaarschuwd....
Kennelijk is het op jouw ongevalsplek nog teveel moeite te waarschuwen met borden!

Het wegdek meteen verbeteren is natuurlijk het enige wat ze moeten doen, maar daar zal wel weer geen euro voor beschikbaar zijn.....

Overigens knap waardeloos voor je dat het je overkomen is.
Beterschap met het herstel van mens en machine!

NB Wegbeheerder aansprakelijk stellen wegens achterstallig onderhoud en / of nalatigheid?
 
Ja, ja, hier zijn wel meer motoren onderuit gegaan....
Zeker een stuk weg met verrot wegdek, zoals ook voorkomt op het prins Clausplein bij Den Haag.
Wat doen "we" eraan? Voorlopig niks.
Oh ja, op dat plein hebben ze er maar gauw een paar bordjes neergepoot "gevaarlijke bocht" en max. 70 km/h. Dat overigens pas na een paar ernstige klappers, ook met dodelijke afloop...
Dan ben je tenminste gewaarschuwd....
Kennelijk is het op jouw ongevalsplek nog teveel moeite te waarschuwen met borden!

Het wegdek meteen verbeteren is natuurlijk het enige wat ze moeten doen, maar daar zal wel weer geen euro voor beschikbaar zijn.....

Overigens knap waardeloos voor je dat het je overkomen is.
Beterschap met het herstel van mens en machine!

NB Wegbeheerder aansprakelijk stellen wegens achterstallig onderhoud en / of nalatigheid?

Bordje "gevaarlijke bocht" is net zoiets als ze hier in het dorp een keer hebben gedaan maar dan met een bordje "verkeerssituatie gewijzigd". Hadden ze een vluchtheuvel aangelegd maar er waren nog geen borden op de vluchtheuvel geplaatst (van die blauwe met een pijl dat je rechts moet passeren). Vervolgens ging het sneeuwen en de hele vluchtheuvel was niet meer te zien, zijn een paar auto's over heen geklapt (geen motoren zover ik weet ;) ) maar die konden nergens aanspraak op maken want er stond toch een bordje dat de verkeerssituatie was gewijzigd :X
 
Sterkte met het herstel. Je hebt iig veel geluk gehad, meestal loopt een vangrail verhaal anders af.

Jammer alleen dat niet iedereen kan lezen, want er wordt meteen aan alle kanten gespeculeerd. Eerst lees ik over diesel, daarna verrot asfalt. Ik weet niet waar jullie die fantasie vandaan halen, de topicstarter zegt dat hij niet weet wat er is gebeurd. Komende vanaf A50 zwolle heb je een hele mooie snelle rechterbocht (200+) naar de A12 toe, dan een stukje A12 om vervolgens met een hele mooie snelle linker (die wel knijpt, dus erg laat insturen) de snelweg over te steken en weer de A50 te vervolgen. Als het in die bocht is gebeurd, dan klopt het wel wat de politie zei. Juist omdat die knijpt gaan er genoeg motorrijders onderuit.
 
Sterkte met het herstel. Je hebt iig veel geluk gehad, meestal loopt een vangrail verhaal anders af.

Jammer alleen dat niet iedereen kan lezen, want er wordt meteen aan alle kanten gespeculeerd. Eerst lees ik over diesel, daarna verrot asfalt. Ik weet niet waar jullie die fantasie vandaan halen, de topicstarter zegt dat hij niet weet wat er is gebeurd. Komende vanaf A50 zwolle heb je een hele mooie snelle rechterbocht (200+) naar de A12 toe, dan een stukje A12 om vervolgens met een hele mooie snelle linker (die wel knijpt, dus erg laat insturen) de snelweg over te steken en weer de A50 te vervolgen. Als het in die bocht is gebeurd, dan klopt het wel wat de politie zei. Juist omdat die knijpt gaan er genoeg motorrijders onderuit.

Weet niet waar jij je fantasie vandaan haalt, maar zoals de topic starter al zei weet hij niet wat er gebeurd is :? . Dus dat kan van alles zijn lijkt me. Dat een bocht knijpt hoeft niet te zeggen dat je er dan uitvliegt. Beetje kort door de bocht edje.... :]
 
Weet niet waar jij je fantasie vandaan haalt, maar zoals de topic starter al zei weet hij niet wat er gebeurd is :? . Dus dat kan van alles zijn lijkt me. Dat een bocht knijpt hoeft niet te zeggen dat je er dan uitvliegt. Beetje kort door de bocht edje.... :]

In de post van de TS zie ik anders net als Ed niets staan over diesel of slecht wegdek, dus die mening van Ed is zo kort door de bocht nog niet.

Maar ik heb inmiddels wel in de gaten dat het gros van de forummers alleen maar kunnen k*nkeren op alles en iedereen, totaal niet geïntresseerd zijn in de mening van andersdenkenden, en zijn zij de enige die altijd foutloos doorheen vliegen rijden. En als ze dan eens op hun bek gaan ligt het aan de diesel, slecht wegdek, koekblikken, noem maar wat dan ook op. Net zo goed dat al die bekeuringen alleen maar gezeik/muggenziftenscoren e.d. is van die "klote"wouten en/of (onterecht geplaatste) flitspalen. Maar NOOIT, nee echt NOOIT ligt het aan hun zelf en/of hun weggedrag. Over hypocriet gezeik gesproken :r :r

Niettemin Wino, veel sterkte en beterschap. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan