Paulsla

Hartstikke bedankt!!! Denk dat ik wel een eindje kom bij MVR!!! Daar heb je geen minimum leeftijd, alleen hoelang je je rijbewijs hebt geldt voor zwaardere motoren!! Jippie!! Grote kans dat ik volgend weekend ga touren!!! Ik heb er nu al heeeel veel zin in!!

Oh en nog bedankt voor de foto..

Graag gedaan!
veel plezier op de motor en veel veilige kilometers! :]
ik hoop dat je dan lekker weer hebt (net als gister en vandaag :9 )!
 
Ja daar ga ik wel voor duimen!!! Best spannend, voor het eerst alleen op de motor, geen oortje meer in, dus ook geen schreeuwende instructeur!! Heerlijk!
 
hahaha ja dat is ook heel lekker! helemaal lekker vrij op de weg! ;)

hoe ben je eigenlijk gaan motorrijden?
 
Ik ben gaan motorrijden omdat ik altijd zo ontzettend jaloers ben op de motorrijders in de file!!! En mijn vader heeft het een aantal jaren geleden ook gehaald en daar kan ik natuurlijk niet op achter blijven, mijn zus was ook begonnen (niet afgemaakt). Ik ben het gaat proberen en ik vond/vind het helemaal geweldig!!
Ik heb het nu alleen niet meer nodig om naar mijn werk te gaan (nu nog maar 5 min. van huis vandaan), dus ik ga een tourrijder worden.. en naar evenementen toe, zoals de dtm in zandvoort. Geen gedoe meer met de auto en het OV!!

Hoe en wanneer ben jij begonnen?? En hoelang heb je je rijbewijs al?
 
129086
 
Ik ben gaan motorrijden omdat ik altijd zo ontzettend jaloers ben op de motorrijders in de file!!! En mijn vader heeft het een aantal jaren geleden ook gehaald en daar kan ik natuurlijk niet op achter blijven, mijn zus was ook begonnen (niet afgemaakt). Ik ben het gaat proberen en ik vond/vind het helemaal geweldig!!
Ik heb het nu alleen niet meer nodig om naar mijn werk te gaan (nu nog maar 5 min. van huis vandaan), dus ik ga een tourrijder worden.. en naar evenementen toe, zoals de dtm in zandvoort. Geen gedoe meer met de auto en het OV!!

Hoe en wanneer ben jij begonnen?? En hoelang heb je je rijbewijs al?

lekker he?! dat we tussen de files door kunnen !! ;)
ik ben begonnen omdat ik eigenlijk altijd al wel wilde motorrijden.. maar toen m'n neef een keer met gehuurde motor kwam aanzetten ben ik begonnen met lessen :)
dat was... vorig jaar in de zomer.
Ik heb m'n rijbewijs sinds 16-10-03 dus net iets langer dan een jaartje!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

gefeliciteerd, knap hoor in één keer, is mij niet gelukt,
wel de auto en vrachtwagen in één keer, maar de motor moest
in drie keer voor, terwijl de laatste keer dat ik afreed de
kilometer teller kapot ging op de snelweg, ik beduiden aan m'n
instructeur en examinator, zeggen ze nou rij maar richting CBR
dus ik balen, dacht dat heb ik weer en toen zeiden ze gefeliciteerd
je reed beter nadat die kapot was als daarvoor *D

Maar ik wens je veel veilige kilometers :]
 
full


En zoals eerder gezegd, ga eens wat motoren bekijken en proefrijden. Als je sport-tour zoekt zou ik eens kijken voor een Yamaha Fazer 600
 
Terug
Bovenaan Onderaan