Paulsla

Paulsla

Rookie
22 okt 2004
17
0
Dordrecht
Ik heb vandaag mijn motor rijbewijs gehaald in een keer!! En daar ben ik errug blij mee!! *D :) Dat kan iedereen wel begrijpen denk ik zo... Nu ben ik aan het kijken om een motor te huren, maar ik kan niks vinden.. Is er iemand die iets weet in omgeving Dordrecht??? Jullie zouden mij errug blij maken met tips!!
 
full

En nog van harte gefeliciteerd met je rijbewijs! :}
Veel plezier met het uitzoeken van de motor! *D
 
Zoek een motor uit die je wat lijkt, maak een lange proefrit -of huur een aantal motoren die je wat lijken- en vergelijk ;)
 
Gefeliciteerd met je rijbewijs!!
vooral veel proefrijden!!! wat voor soort motor zoek je?
ow ja ennuh heb je een fototje ?? :P




rij voorzichtig ;)
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel!! Ik heb nog geen motor en ik heb ook eigenlijk geen idee wat voor eentje ik wil. Ik weet alleen dat het een tour/race moet worden, maar verder geen idee.
En een foto heb ik wel op de pc, maar die zijn te groot (aantal kb) om op mf te plaatsen en ik heb helaas geen idee hoe ik dat kleiner kan maken...
 
Ik heb hem gezien op je website, leuk dat je droom werkelijkheid is geworden!!! Je hebt ook al leuke andere motorem gehad. Die Honda vind ik wel errug mooi...
 
Dank je wel!! Ik heb nog geen motor en ik heb ook eigenlijk geen idee wat voor eentje ik wil. Ik weet alleen dat het een tour/race moet worden, maar verder geen idee.
En een foto heb ik wel op de pc, maar die zijn te groot (aantal kb) om op mf te plaatsen en ik heb helaas geen idee hoe ik dat kleiner kan maken...

een Suzuki SV650S


trouwens als het niet lukt met je foto kan je 'm ook wel mailen hoor dan doe ik het wel!
 
Laatst bewerkt:
Ja dat geloof ik ook wel!!! :P Waar kom jij vandaan en kan je me helpen waar ik een motor kan huren en wat de voorwaarden zijn????
 
ik zal wel even voor je zoeken, of ik wat kan vinden :)
 
Laatst bewerkt:
ik kan zo snel even niets vinden maar ik weet wel eentje in IJsselstein, namelijk silverline

ik zoek ondertussen nog even door :)
 
De minimum leeftijd is daar 24 en ik ben helaas nog maar 23..... beetje jammer als ik nog een jaar zou moeten wachten!!
 
dan heb ik nog in de aanbieding:
mvr (R'dam)
hansvanwijk (zoetermeer)
motopoint (Middelbeers)
MVM (Soesterberg)
http://www.rentabike.org/nl/index.htm (rentabike)
http://www.symparent.nl/ (symparent) (HOORN & ALKMAAR & PURMEREND)
wbm (Hengelo)

zow :P
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke bedankt!!! Denk dat ik wel een eindje kom bij MVR!!! Daar heb je geen minimum leeftijd, alleen hoelang je je rijbewijs hebt geldt voor zwaardere motoren!! Jippie!! Grote kans dat ik volgend weekend ga touren!!! Ik heb er nu al heeeel veel zin in!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan