Pazzo remhandles

Allen bedankt voor de reactie's

Heb ze inmiddels bij motomummy gekocht en laten thuisbezorgen voor 110E.
Niet gek dacht ik zo.
Oh ja het zijn de korte blauwe met zilver kleurige stellers geworden...
 
Snap ik niet helemaal want het is wel motor gericht en ze staan wel toe dat ze banden aanbieden waar een paar rondes mee gereden zijn dat lijkt me ook handel toch maar ja.

Zagetta
 
Ik heb ze ook ff gehad op mn 748, waren wel fijn, maar vergeleken met mn radiale brembo pompen die ik nu heb, was het maar speelgoed :P
 
Laatst bewerkt:
Allen bedankt voor de reactie's

Heb ze inmiddels bij motomummy gekocht en laten thuisbezorgen voor 110E.
Niet gek dacht ik zo.
Oh ja het zijn de korte blauwe met zilver kleurige stellers geworden...
Nieuwe Pazzo's thuis bezorgd voor 110 pleuri :? :} Dat is echt geen geld :N
 
Allen bedankt voor de reactie's

Heb ze inmiddels bij motomummy gekocht en laten thuisbezorgen voor 110E.
Niet gek dacht ik zo.
Oh ja het zijn de korte blauwe met zilver kleurige stellers geworden...

Wat zijn de betaal mogelijkheden op deze site, en wat zijn de verzendkosten?
 
idd makkelijker te bedienen :Y

Maar maar wacht nou eens ff, we hebben toch allemaal met lessen geleerd dat je de voorrem met je hele hand moet vastpakken, en niet met alleen je wijs- en middelvinger? :? :P

Dat laatste is toch alleen voor race-coureurs, die dan ook nog de ringvinger en pink van hun handschoen aan elkaar hebben zitten (om tegelijkertijd de "throttle te kunnen blippen" bij terugschakelen van hoge snelheden, en hard te kunnen remmen)

plus als je een schuiver maakt komen de korte niet tegen de grond dus hoef je geen andere hendels te kopen :P

Belangrijk bijkomend voordeel ja :Y

Oh ja ,en het staat mooier O-)

Veel mooier zelfs ja. 8-)
 
Laatst bewerkt:
ja wordt er ooit nog es zoiets georganiseerd voor pazzo's wil ze namelijk ook wel *O*
korte blauwe :}

[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik het goed heb zijn dit de lange!

klopt maar vond wel kinky plaatje :9~

Allen bedankt voor de reactie's

Heb ze inmiddels bij motomummy gekocht en laten thuisbezorgen voor 110E.
Niet gek dacht ik zo.
Oh ja het zijn de korte blauwe met zilver kleurige stellers geworden...

een set voor 110 ? :?
zal wel alleen remhendel zijn denk ?

en anders waar heb je die vandaan want ga ik ze ook nu bestellen *O*
 

ja ben op site geweest en zag voor suzuk ook aanbieding set voor 158 dollar
plus 25 verzend.

maar hoeveel ben ik totaal kwijt in € dan ?

Zelfde kwaliteit, minder duur en ook te bestellen via www.goparts.nl (site wordt binnenkort vernieuwd) . . . . .of af te halen in Tiel. Stuur een mailtje . . . !!

Titax hendels:


TITAX Racing Product Used in WSBK, WSS, World Endurance, IDM, BSB

Alleen jammer dat ze voor mijn fiets nog niet gemaakt zijn, alleen voor de meeste sportfietsen zijn ze gewoon te verkrijgen.....

die titax is ook wel :9~ wat mogen die kosten ? want ik kan ze volgens mij niet bestellen op titax.....
 
ja ben op site geweest en zag voor suzuk ook aanbieding set voor 158 dollar
plus 25 verzend.

maar hoeveel ben ik totaal kwijt in € dan ?die titax is ook wel :9~ wat mogen die kosten ? want ik kan ze volgens mij niet bestellen op titax.....

Op dit moment is 1 Euro --> 1,57778 Amerikaanse dollar
 
als ik ze bestel kom ik plus shipping kosts op $ 184,-
das dus omgerekend 118 eu als ik goed zeg *D

betalen via;
- mastercard
- paypal
- giftcertificate ???

ik ga vana denk set bestellen en betaal via mastercard
en heb ze als goed is binnen week in huis
 
Kosten product + verzendkosten en daarover een aantal procenten belasting :X

Ik neem aan dat je het product vooraf betaald. Dit gebeurt niet met de extra douane kosten lijkt me! Dus dit zal later betaald moeten worden, of zie ik dit verkeerd.

Of moet het bedrijf aangegeven bij het exporteren waar het heen gaat en alsnog de extra belasting afdragen. Op deze manier komt het dus wel in 1 totaal bedrag bij de klant.
 
Ik neem aan dat je het product vooraf betaald. Dit gebeurt niet met de extra douane kosten lijkt me! Dus dit zal later betaald moeten worden, of zie ik dit verkeerd.

Of moet het bedrijf aangegeven bij het exporteren waar het heen gaat en alsnog de extra belasting afdragen. Op deze manier komt het dus wel in 1 totaal bedrag bij de klant.
Jij betaald inderdaad vooraf de product kosten + verzendkosten. De verzender zet op het pakketje de waarde van het product. Vervolgens komt het pakketje bij de douane in Nederland aan en die sturen jou de rekening op. Dit gebeurd soms met de rekening aan het pakketje vast, soms later los en soms niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan